67 Reacties
茅茅n jaar geleden
Reactie op Suzzeke55
Hallooo
Ik kan het bijna niet geloven maar ik ben na jaren proberen toch e ...
Hey Suzzeke, zo blij voor jou dat je eindelijk zwanger bent 鉂わ笍 wat fijn om te lezen.
Ik heb vorige week ontdekt dat ik zwanger ben. Bij ons is het een ander verhaal, wij hadden in mei pas beslist om voor een kindje te proberen. Mijn lief weet het nog niet, hij zit in het buitenland (nog tot 10juni 馃檧). We hadden afgesproken dat ik niets zou laten weten daarover. Maar natuurlijk geen haar op ons hoofd dat er aan dacht dat dit ook echt kon gebeuren.
Ik ook tot nu toe niet echt last, wel wat symptomen die merkbaar zijn. Zoals lichte steken in mijn onderbuik, gevoelige borsten,... En mijn darmen liggen overhoop 馃檲馃檲馃檲
Heb jij al een afspraak bij een gynaecoloog?
Lieve groetjes
Sophie
茅茅n jaar geleden
Hi allemaal!
Ik ben Maartje, ik kom origineel uit Nederland (Utrecht), maar woon nu al 4 jaar in Antwerpen (Deurne om preciezer te zijn) omdat mijn lief niet weg wil uit 't Stad.
Ik weet pas net dat ik zwanger ben (uitgerekend 2 februari), en alleen mijn partner Arnout weet het momenteel... Vet spannend allemaal en ook wel lastig, want het is toch allemaal anders dan ik ken uit Nederland.
Tips zijn zeeeeeeer welkom!
茅茅n jaar geleden
Goedemorgen,
Ik ben Vanessa, 33 jaar en afkomstig uit Kortrijk. Ik weet sinds gisterenmorgen dat ik zwanger ben, heel onverwacht... Ik ben uitgerekend normaal voor 11 februari 24, ik ben reeds 16 jaar samen met mijn man en hebben 1 dochter van 2j8m, we wilden eigenlijk maar 1 kind 馃槄 mijn man weet het nog niet dat ik zwanger ben, zal dit morgen op vaderdag bekend maken 馃槄
茅茅n jaar geleden
Hallo allemaal,
Ik ben Lien en weet sinds gisteren 馃 dat ik zwanger ben.
Ik vermoed dat ik rond 14 februari ben uitgerekend.
Ik heb een Vriend waarmee ik ook zal trouwen in 2024. ( Wij zijn ondertussen 6 jaar samen) Dus ons jaar zal er heel mooi uitzien met een kleintje op komst.
Dit zal ons eerste kindje zijn.
Heeeel spannend allemaal.
茅茅n jaar geleden
Reactie op maartje_in_belgi毛
Hi allemaal!
Ik ben Maartje, ik kom origineel uit Nederland (Utrecht), ma ...
Hoi Maartje,
Zo herkenbaar. Ik heb mijn vorige zwangerschap ook in NL gehad en moet echt nu al wennen aan de verhalen die ik van hier hoor. De volgorde van controles, de manier van kostenregelen, de nazorg e.d.
Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt. Ben stiekem ergens ook wel blij dat mijn partner zorgkundige is.
Geniet van de zwangerschap.
Liefs
茅茅n jaar geleden
Reactie op EDK1987
Hey! Bij ons voor 8 februari en 7 juli dit jaar trouwen wij馃槈
Hier 9 februari en trouwen 3 juli.
Geniet ervan!
茅茅n jaar geleden
Hoi allemaal,
Allereerst gefeliciteerd natuurlijk en sterkte!
Wij zijn heel blij na 1.5jr zwanger te zijn en we kiezen ervoor er geen geheim van te maken.
We zijn 9feb 24 uitgerekend. :)
Momenteel 24/7 misselijk en veel gevoelentjes in de baarmoeder, kent iemand dat? En veel moe natuurlijk.. maar daar heb ik stiekem geen tijd voor momenteel.
Veel liefs.
茅茅n jaar geleden
Ik ben Irene en we verwachten ons 2de kindje. We hebben er al 1 van bijna 2 jaar (in september) en vorig jaar heb ik een miskraam gehad op 6 weken dus het is extra spannend... Ik heb nog geen echo gehad, maar de huisarts heeft me uitgerekend op 7 februari.