36 Reacties
10 maanden geleden
Veel sterkte gewenst. Ik hoop dat je wat kunt slapen/rusten vannacht.
En laten we hopen op de normale wijze.
10 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Ohhh heel erg dat je dit nu moet meemaken op naar het einde toe van je zwan ...
Tot nu toe heb ik nog geen verdere informatie verkregen over hoe of wat indien het een stent wordt. Ik vrees enkel dat er niet veel keus zal zijn dan ondergaan indien het niet lukt, want de 1e keer dat ik nierstenen gehad heb, kwam het niet op de natuurlijke manier en ben toen met erge hoge koorts binnengebracht. Afwachten dus…
Maar bedankt voor alle steun van iedereen, ik krijg er een hart van onder de riem. 🤍
10 maanden geleden
Hopelijk komt het deze keer wél natuurkijk 🤞 Heel veel beterschap en succes! 🤍
10 maanden geleden
Reactie op Mama_anoniem
Hoe gaat het intussen met je?
Terug thuis sinds vrijdag namiddag. Dus dat is leuk nieuws.
Nog stuwingen op de nier, wat minder nieuws is. Behalve pijnstillers kan er niet veel gedaan worden en indien de pijn terug op hetzelfde niveau komt als eerst wordt het sowieso een stent. Nadeel van een stent, kan zijn dat de pijn niet mindert, dat alles nog gevoeliger wordt, het buisje is niet echt flexibel, dus als baby ertegenaan gaat je het zeker ook zal voelen, het plassen pijnlijk kan worden en last but not least (waar ik dan nog het meest voor tegenop zie om het te laten plaatsen) het kan vroegtijdige weeën opwekken)
Maar veel opties zijn er dus niet 😔
10 maanden geleden
Reactie op Foundtheloveofmylife
Terug thuis sinds vrijdag namiddag. Dus dat is leuk nieuws.
Nog stuwingen o ...
Wel echt heel lastig dat je ermee blijft zitten, hé. Een zwangerschap zonder nierstenen is al geen lachertje qua last en zeker niet op deze termijn... Ik duim verder 🤞
10 maanden geleden
Reactie op Mama_anoniem
Wel echt heel lastig dat je ermee blijft zitten, hé. Een zwangerschap zonde ...
Lukt het allemaal nog een beetje met de pijn?
10 maanden geleden
Reactie op Mama_anoniem
Lukt het allemaal nog een beetje met de pijn?
Ik ga niet klagen 😌 er zijn ups en downs maar over het algemeen is het veel verbeterd. Terug een beetje de draad opgepikt in de dagdagelijkse bezig zijn, maar wel erg blij dat ik niet meer werk tot aan de bevalling. Op deze manier kan ik de rust nemen zodra het te veel wordt. Dankjewel voor het berichtje 🥰 en bij jou nog alles vlot?🤍
10 maanden geleden
Ik ga niet klagen 😌 er zijn ups en downs maar over het algemeen is het vee ...
Ohja, da snap ik wel! Blij dat het toch wat draaglijker is ondertussen! 🥰 Bij mij alles oké, maar m'n lichaam is wel aan het aangeven dat het zwaar begint te worden...
10 maanden geleden
Reactie op Mama_anoniem
Ohja, da snap ik wel! Blij dat het toch wat draaglijker is ondertussen! 🥰 ...
Blij te lezen dat het goed gaat bij jou. En ja, niet te onderschatten hè, wordt vaak heel rooskleurig voorgesteld en ingebeeld, maar kan toch heel anders zijn. Veel rust nemen zodra het kan zou ik zeggen. 💪
10 maanden geleden
Blij te lezen dat het goed gaat bij jou. En ja, niet te onderschatten hè, w ...
Wel, ik ga zien wat de gynaecologe woensdag zegt... Heb het onderschat met nog een peuter in huis. Maar ik mag ook niet klagen. Ik heb geen niercrisis gehad, zoals jij 🙈
10 maanden geleden
Reactie op Mama_anoniem
Wel, ik ga zien wat de gynaecologe woensdag zegt... Heb het onderschat met ...
Heel veel courage, echt waar. En het is misschien niet hetzelfde maar al een peuter rond lopende hebben, zal zeker wel pittig zijn. Hopelijk een goeie visite morgen, ik moet donderdag terug naar de gynaecologe. 😌
10 maanden geleden
Heel veel courage, echt waar. En het is misschien niet hetzelfde maar al ee ...
Dankjewel voor je lieve antwoord 🥰 Veel succes ook donderdag 🤗
10 maanden geleden
Reactie op Mama_anoniem
Wel, ik ga zien wat de gynaecologe woensdag zegt... Heb het onderschat met ...
Goeieavond, hoe heb je het gesteld bij de gynaecologe vandaag? 🙂
10 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Dit klinkt best heftig! Ik hoop dat het een beetje ok is momenteel voor jou ...
Momenteel terug wat last al de hele dag kniezend gevoel, maar nu niet om te zeggen ik ga terug. En yes, ik kan steeds terecht voor een gesprekje bij mijn mama indien nodig ♥️, of zelf hier op het forum. ☺️ thnx
10 maanden geleden
Momenteel terug wat last al de hele dag kniezend gevoel, maar nu niet om te ...
Toch wel echt een extra last op je zwangerschap. Ik hoop echt dat het vanzelf mag oplossen, zodat je een droombevalling hebt en meteen ten volle kan genieten van je kleintje 🤍 Hier kan je idd altijd terecht! Enorm fijn dit forum en het feit dat je ook vriendschapsverzoeken kan sturen. Wat je trouwens altijd mag doen als je nood hebt aan extra ventileren, hé!