24 Reacties
茅茅n jaar geleden
Eerste kledingstukje, speelmat, tetradoeken, fopspenen, wipper met speelboog, speelspiraal, slabbetjes en 2 slaapzakken 馃き
茅茅n jaar geleden
Ik nog niets 馃き ik wacht geduldig op mijn echo op 12 weken 7 augustus en vanaf ik het resultaat van de NIPT weet. Wel al heeeel veel inspiratie opgedaan hihi.
茅茅n jaar geleden
Reactie op XAshX
Hier nog geen kleertjes, omdat we het geslacht nog niet weten, maar al wel ...
Wij weten het geslacht ook nog niet maar kochten gewoon iets neutraals 馃き
茅茅n jaar geleden
Is er ergens een lijst te vinden met 'essentiels' voor je bevalt? En wanneer bestellen jullie geboortekaartjes - ook hoe wat waar? 馃槄
茅茅n jaar geleden
Reactie op Ambrosia Gabriella
Is er ergens een lijst te vinden met 'essentiels' voor je bevalt? En wannee ...
Heyy, de basics kan je terugvinden op website van de mutualiteit maar ook op Vlaanderen.be bv. Ook Google geeft een nuttige lijst 馃槈
茅茅n jaar geleden
Reactie op Foundtheloveofmylife
Heyy, de basics kan je terugvinden op website van de mutualiteit maar ook o ...
Hi! Blijkbaar is the holy grail hiervoor wel te vinden op kindengezin.be heb ik net ontdekt! Bedankt voor de tips alleszins 馃榿 馃崁
茅茅n jaar geleden
Reactie op XAshX
Jij hebt je idd al goed laten gaan. Geweldig!!馃槃 Heb jij gewacht tot je het ...
Veel unisex koop veel wit en zwart en vooral ook Disney gelijk winnie the pooh of Micky heb ik ook veel en das beiden geslacht en ik wacht nu op mijn nipt test uitslag maar mijn gevoeld is een jongen ook al vanaf dag 1 droom ik van een jongen maar vind stiekem roze ook heel mooi voor jongen ik heb een zoon van bijna 2 en die draag ook vaker hemdjes en rompers in zalf roze en vind dit geweldig omwille die ook blond is