24 Reacties

茅茅n jaar geleden

Kleertjes zo een geboortepakje heb ik er ondertussen al 2 gekocht 馃槉

茅茅n jaar geleden

Ik heb ook al kleertjes gekocht en ook al een broekje gemaakt

茅茅n jaar geleden

Eerste kledingstukje, speelmat, tetradoeken, fopspenen, wipper met speelboog, speelspiraal, slabbetjes en 2 slaapzakken 馃き

茅茅n jaar geleden

Hier nog geen kleertjes, omdat we het geslacht nog niet weten, maar al wel kinderwagen en autostoel (was nu veel korting op dus konden we niet laten passeren馃檲).

茅茅n jaar geleden

Ik nog niets 馃き ik wacht geduldig op mijn echo op 12 weken 7 augustus en vanaf ik het resultaat van de NIPT weet. Wel al heeeel veel inspiratie opgedaan hihi.

茅茅n jaar geleden

Reactie op XAshX

Hier nog geen kleertjes, omdat we het geslacht nog niet weten, maar al wel ...
Wij weten het geslacht ook nog niet maar kochten gewoon iets neutraals 馃き

茅茅n jaar geleden

Is er ergens een lijst te vinden met 'essentiels' voor je bevalt? En wanneer bestellen jullie geboortekaartjes - ook hoe wat waar? 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ambrosia Gabriella

Is er ergens een lijst te vinden met 'essentiels' voor je bevalt? En wannee ...
Heyy, de basics kan je terugvinden op website van de mutualiteit maar ook op Vlaanderen.be bv. Ook Google geeft een nuttige lijst 馃槈

茅茅n jaar geleden

Reactie op Foundtheloveofmylife

Heyy, de basics kan je terugvinden op website van de mutualiteit maar ook o ...
Hi! Blijkbaar is the holy grail hiervoor wel te vinden op kindengezin.be heb ik net ontdekt! Bedankt voor de tips alleszins 馃榿 馃崁

茅茅n jaar geleden

Ik heb al wat kleding gekocht, maar moet mezelf verder nog even inhouden. Wij verhuizen deze maand namelijk en daarna gaan we pas spullen kopen!

茅茅n jaar geleden

Hier 12 weken en 2 dagen en al veelte veel hier foto鈥檚 wat ik al heb 猬囷笍

茅茅n jaar geleden

Foto 1 veel merk kleren

茅茅n jaar geleden

Bijna compleet de kast is onderweg 馃槆

茅茅n jaar geleden

Nog meer 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Onze nieuwe buggy al binnen 馃ス

茅茅n jaar geleden

Deze ook al klaar staan 馃檲

茅茅n jaar geleden

Deze lig ook al mooi klaar kan je zien op de foto鈥檚 van de kamer stukje 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op lolla

Hier 12 weken en 2 dagen en al veelte veel hier foto鈥檚 wat ik al heb 猬囷笍
Jij hebt je idd al goed laten gaan. Geweldig!!馃槃 Heb jij gewacht tot je het geslacht wist of vooral unisex kleding gekocht?

茅茅n jaar geleden

Reactie op XAshX

Jij hebt je idd al goed laten gaan. Geweldig!!馃槃 Heb jij gewacht tot je het ...
Veel unisex koop veel wit en zwart en vooral ook Disney gelijk winnie the pooh of Micky heb ik ook veel en das beiden geslacht en ik wacht nu op mijn nipt test uitslag maar mijn gevoeld is een jongen ook al vanaf dag 1 droom ik van een jongen maar vind stiekem roze ook heel mooi voor jongen ik heb een zoon van bijna 2 en die draag ook vaker hemdjes en rompers in zalf roze en vind dit geweldig omwille die ook blond is

茅茅n jaar geleden

Reactie op lolla

Deze ook al klaar staan 馃檲
Wij hadden dit ook bij de 1e zwangerschap gekocht en ben daar heel tevreden over. Zullen dit nu terug gebruiken voor de 2e baby