46 Reacties

7 maanden geleden

Poeh dat klinkt heftig. Sterkte. Blijf geduldig, het zijn maar momenten op ...
Hij geniet zeker nog en kan ook nog heel guitig lachen maar die momenten zijn van korte duur. Eenmaal hij begint met huilen, stopt het enkel door er x aantal tijd mee rond te wandelen tot hij in slaap valt. Ik leg wat kilometers af op een dag denk ik haha. Zijn wenkbrauwtjes zien ook rood, teken van vermoeidheid lijkt mij? Volgens de app zou het sprongetje binnen 2 dagen gedaan moeten zijn, ik wacht dus nog even af maar anders ga ik er toch mee verder denk ik..

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ik ken het! Wat ik doe is een serie aan zetten met ondertiteling 😂
Haha goeie tip!! Jij ook succes daar!

7 maanden geleden

Hier ging het beter maar ik vermoed dat sprongetje 3 is ingezet, valt effe tegen 😪

7 maanden geleden

Hier heel veel wenen en niks is goed. Krijgen ze bijna niet getroost.. 😞 Hopelijk is het sprongetje snel voorbij, want dit is echt hartverscheurend.

7 maanden geleden

Reactie op XAshX

Hier heel veel wenen en niks is goed. Krijgen ze bijna niet getroost.. 😞 H ...
Och hier ook en constant willen eten terug vlug achter elkaar. Ik zou zo meewenen

7 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Och hier ook en constant willen eten terug vlug achter elkaar. Ik zou zo m ...
Ja hier ook! Ze drinkt sinds paar dagen haar flesjes niet meer leeg terwijl ze dit voorheen altijd deed. Ik denk dat ze daardoor ook na 2u al terug honger heeft? 😕

7 maanden geleden

Ik dacht: dit sprongetje valt wel mee, maar vandaag toch heel lastig. Hij wil alleen maar wakker zijn en is onverzadigbaar!

7 maanden geleden

Hij is nu trouwens ook al bijna 4 uur wakker en zodra ik hem uit de box haal wordt hij boos. Hij heeft ontdekt hoe hij speeltjes moet pakken en nu is dat het enige wat hij wil doen 🙈 en dan elke keer zo'n big smile.

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ik dacht: dit sprongetje valt wel mee, maar vandaag toch heel lastig. Hij w ...
Hoe oud is jouw kindje?

7 maanden geleden

Reactie op Chelchris

Hoe oud is jouw kindje?
10 weken. Heb trouwens al wel geprobeerd hem te laten slapen, maar na meer dan een uur huilen werd ik wat ongeduldig dus weer even terug in de box. Nu flesje en nieuwe poging en dan ga ik zelf maar mee slapen (ben een paar dagen alleen met hem).

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Volgens de app zou de volgende sprong over 2 dagen beginnen, maar de afgelo ...
Mag ik vragen welke app je hiervoor gebruikt? Ons dochtertje is bijna 7 weken maar is vandaag wat onrustig, idd heletijd eten, huilen korte dutjes.

7 maanden geleden

Reactie op Grote Wens Mama

Mag ik vragen welke app je hiervoor gebruikt? Ons dochtertje is bijna 7 we ...
Ik heb de “oei, ik groei” app. Kost wel een paar euro dacht ik, maar vind het een goede aanvulling op het boek.

7 maanden geleden

Er is ook een sprongetje op 6 weken idd, geteld vanaf de uitgerekende datum.

7 maanden geleden

En ja, oei ik groei app dus! David heeft ook ontdekt hoe hij vuistjes moet maken en het is alsof hij dat steeds trots wil laten zien 😂 nog meer baby's hier die dat doen?

7 maanden geleden

Ik heb het boek oei ik groei van sprongetjes gekocht via vinted. Ik vind het alleen wat moeilijk in te schatten. Ik las dat je moet rekenen vanaf de uitgerekende datum al en nu de vaccinaties starten is hij ook hangerig en humeurig en daarbij eens spruw gehad en wat luieruitslag...

7 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ik heb het boek oei ik groei van sprongetjes gekocht via vinted. Ik vind he ...
Het is ook niet zo dat elke baby bij elk sprongetje huilerig enzo is hoor! En ook niet dat elke baby dezelfde vaardigheden op hetzelfde moment onder de knie heeft. Het is meer dat bepaalde ontwikkelingen vanaf dat moment kunnen komen.

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Het is ook niet zo dat elke baby bij elk sprongetje huilerig enzo is hoor! ...
Ik moet zeggen de app baby + is ook leuk samen met het forum hier

7 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Die heb ik ook idd! De oei ik groei app geeft niet veel nieuwe informatie maar wel leuke ideeën voor wat je met je baby kan doen.

7 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ik heb het boek oei ik groei van sprongetjes gekocht via vinted. Ik vind he ...
Is de boek fijner als de app? Heb je daar een idee van?

7 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ja idd, dd baby+ aop heb ik ook maar daar staat niets in van sprongetjes ?