11 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben in totaal 75 stuks (zonder hetgeen voor de kindjes meegerekend) en hebben gekozen voor 5 verschillende dingen (+ dan nog hetgeen voor de kindjes)
één jaar geleden
Wij voorzien 150 stuks, maar pakken de verpakkingen wel eenvoudiger aan dan de eerste keer. Wat we de eerste keer hadden (bij een jongen): glazen buisjes en de typische kartonnen zakjes/doosjes voor de grote, doorzichtige doosjes in de vorm van Duploblokje voor de confetti (zelfde kleuren als de grote doopsuiker: grijsbruin + blauw + wit) en 15 bellenblaasjes voor de kindjes. Wat we nu hebben (voor een meisje): grote glazen buisjes voor de grote suikerbonen (pèche en terracotta) en kleine/lage glazen buisjes voor de confettimix (pèche, wit, oudgoud). Ongeveer 100 grote en 50 kleine (waren per 12 verpakt). We zagen in de typische zakjes niet echt een meerwaarde en de bellenblaasjes zijn de vorige keer ook bijna allemaal blijven staan
één jaar geleden
Wij versturen 240 kaartjes en ik voorzie 200 bedankjes. (ik werk in een leefgroep, wat over is hou ik voor de cliënten of voor onszelf). We pakken het eenvoudig aan: 2 dingen - suikerbonen en zeepjes. Lolly's voor kindjes (die kocht ik bij Hema).
De verpakking: pergamijnzakjes met koordje rond en sticker met naam.
één jaar geleden
Reactie op Liessa11
Vind het persoonlijk ook heel moeilijk om iets origineels te bedenken. Wij ...
Als je het niet erg vindt meer geld uit te geven aan iets origineler, kan je wel altijd een kijkje nemen op deze website: https://rocksrollscandy.nl/ Hier kan je snoepjes en lolly's met naam laten maken