13 Reacties
8 maanden geleden
Heel herkenbaar! Wij hadden even een paar goede dagen, maar momenteel is David al 5 uur wakker (af en toe dommelde hij in, in vervolgens weer te huilen). Tutje, draagdoek, alles donker, massage, liedjes zingen, wandelen, wiegen, niks helpt. Heb het nu opgegeven en mijn vriend heeft het overgenomen.
Ben nu maar naar bed gegaan om alvast wat te slapen. Als het niet lukt om hem te troosten heb ik echt zo'n enorm gevoel van falen!
MOD
8 maanden geleden
Reactie op TessahS
Heel herkenbaar! Wij hadden even een paar goede dagen, maar momenteel is Da ...
oh meid, ik snap het! wij doen nu shiften... iemand vanaf 20 u tot 1 u en de volgende tot 6 u. we maken nu de afspraak dat diegene ' van wacht' de ruimte krijgt met Finn en pas als die hulp vraagt, er wordt overgenomen. nu is mijn man gaan slapen, die kon niet meer. ik lig hier met Finn
.... eindelijk slaapt hij wat
8 maanden geleden
Gevoel van machteloosheid is heel herkenbaar.. Niets lijkt echt te helpen en dat brengt ook frustratie teweeg. Het is zo zielig om ze pijn te zien hebben en de oplossing niet te vinden. Vraag me ook constant af of er meer aan de hand is: (verborgen) reflux, koemelkallergie, … Osteopaat en vroedvrouw zeggen ook verschillende dingen over bijvoorbeeld wel of niet wisselen van pap dus dat brengt me nog meer in de war. We doen alles wat we kunnen dames, we mogen het echt niet zien als falen! Onthouden dat veel baby’tjes hier door gaan en het uiteindelijk zal overgaan..
8 maanden geleden
Hier ook al vaak meegehuild met de kleine... Ik probeer om rustig te blijven maar soms wordt het echt te veel. Inderdaad een gevoel van falen dat me dan overvalt...
MOD
8 maanden geleden
Reactie op TessahS
Heeft hij zijn sprongetje? Hier zou die volgende week moeten beginnen (volg ...
Ja hij drinkt heel veel en we proberen het een beetje te beperken. Nu arts zei ook wel dat het geen kleine eter zal zijn. Nu is het volop aan het pieken de krampen en veel winderigheid. Ik weet niet of het een sprongetje is.