59 Reacties

6 maanden geleden

Jeetje wat heftig voor jullie. Je mag/kan wel bij hem blijven hoop ik? Fijn dat hij geen koorts meer maakt en hopelijk blijft dat zo. Wil hij wel nog drinken? Heel veel moed en sterkte toegewenst! Het is hartverscheurend om zo'n klein mensje te zien ploeteren :'(

6 maanden geleden

Moet die zuurstof krijgen? Zo hartverscheurend om te zien dat ze in pijn zijn, veel sterkte! 💜

6 maanden geleden

Oh zo erg!😢 Wij duimen mee! Heel veel beterschap voor jullie zoontje. Hopelijk snel terug beter! 🤞

6 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Moet die zuurstof krijgen? Zo hartverscheurend om te zien dat ze in pijn zi ...
Voor de nacht krijgt hij mss zuurstof

6 maanden geleden

Jeetje wat heftig voor jullie. Je mag/kan wel bij hem blijven hoop ik? Fij ...
Ja ik blijf slapen bij hem. Hij lacht wel en krijgt aerosol, maar arts zei als het corona is, werkt dat niet.

6 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Voor de nacht krijgt hij mss zuurstof
Succes! Dat vond ik hartverscheurend die buisjes , als het Corona is dan "gewoon uitzieken" of wat zeggen ze ?

6 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Succes! Dat vond ik hartverscheurend die buisjes , als het Corona is dan "g ...
Ze hebben daar niets voor, enkel zuurstof toedienen en ja uitzieken onder toezicht

6 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ze hebben daar niets voor, enkel zuurstof toedienen en ja uitzieken onder t ...
Super veel succes een ziekenhuis kamer is zo klein da's zo moeilijk om er lang te blijven

6 maanden geleden

Oh de arme pruts... Hopelijk snel beter! Helemaal te begrijpen dat je ongerust bent, laat je maar goed omringen ♡

6 maanden geleden

Veel courage! Jullie zijn in goede handen! Welke symptomen had hij? 🥺

6 maanden geleden

Veel succes en Veel beterschap voor het kleintje ochgarme

6 maanden geleden

Ocharme! Heel veel beterschap! We duimen mee! Alles komt goed. Sterk mannetje!😘😘

6 maanden geleden

Ooh wat erg.. veel beterschap!! We duimen heel hard mee! Hopelijk heeft hij een goede nacht 🫶

6 maanden geleden

Heel veel beterschap gewenst! 💪💪

6 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Veel courage! Jullie zijn in goede handen! Welke symptomen had hij? 🥺
Ja ik was eerst ziek: keelpijn, moe, snotteren, niezen. Dan had mijn man het zitten en dan begon Finn snachts zo een natte hoest te hebben, paar uur later vastzittende hoest en dan piepen en naar adem snakken.

6 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ja ik was eerst ziek: keelpijn, moe, snotteren, niezen. Dan had mijn man he ...
Al nieuws naar wat hij heeft?

6 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Al nieuws naar wat hij heeft?
Het is geen covid, het is zeker een virus maar ze vinden niet welk: geen rsv, geen influenza a of b, geen covid,ze gaan verder testen. Hij heeft wel zoiets als een bronchitis wel, maar na 1 dag aerosol piept hij al niet meer. Daarom mogen we naar huis en alles thuis zelf doen. Dit is wel heel intensief, zeker als je ook goed ziek bent.

6 maanden geleden

Wat heftig allemaal, hopelijk gaat het ondertussen wat beter met hem, en met jullie! Hebben jullie wat hulp die jullie kunnen inschakelen? Hier ook een ziek ventje in huis, ik zit nu met hem beneden omdat hij stikte in zijn snot als we hem neerleggen. Mijn vriend en ik lossen elkaar af. Heb hier ook al een paar keer op het punt gestaan naar de spoed te rijden, maar in de ochtend zien we de huisarts 🤞zo eng he!!

6 maanden geleden

Nog maar een paar uur later maar wij zijn toch ook in het ziekenhuis beland.. beademing en aerosol gekregen, nu ook afwachten wat voor virus het is.

6 maanden geleden

Reactie op TessahS

Nog maar een paar uur later maar wij zijn toch ook in het ziekenhuis beland ...
Oh verschrikkelijk! Wij hebben een kindje met braakneigingen en verkoudheid