59 Reacties
6 maanden geleden
Jeetje wat heftig voor jullie. Je mag/kan wel bij hem blijven hoop ik?
Fijn dat hij geen koorts meer maakt en hopelijk blijft dat zo. Wil hij wel nog drinken?
Heel veel moed en sterkte toegewenst! Het is hartverscheurend om zo'n klein mensje te zien ploeteren :'(
6 maanden geleden
Oh de arme pruts... Hopelijk snel beter! Helemaal te begrijpen dat je ongerust bent, laat je maar goed omringen ♡
6 maanden geleden
Ocharme! Heel veel beterschap! We duimen mee! Alles komt goed. Sterk mannetje!😘😘
MOD
6 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Veel courage! Jullie zijn in goede handen!
Welke symptomen had hij? 🥺
Ja ik was eerst ziek: keelpijn, moe, snotteren, niezen. Dan had mijn man het zitten en dan begon Finn snachts zo een natte hoest te hebben, paar uur later vastzittende hoest en dan piepen en naar adem snakken.
MOD
6 maanden geleden
Reactie op Ann9014
Al nieuws naar wat hij heeft?
Het is geen covid, het is zeker een virus maar ze vinden niet welk: geen rsv, geen influenza a of b, geen covid,ze gaan verder testen. Hij heeft wel zoiets als een bronchitis wel, maar na 1 dag aerosol piept hij al niet meer. Daarom mogen we naar huis en alles thuis zelf doen. Dit is wel heel intensief, zeker als je ook goed ziek bent.
6 maanden geleden
Wat heftig allemaal, hopelijk gaat het ondertussen wat beter met hem, en met jullie! Hebben jullie wat hulp die jullie kunnen inschakelen?
Hier ook een ziek ventje in huis, ik zit nu met hem beneden omdat hij stikte in zijn snot als we hem neerleggen. Mijn vriend en ik lossen elkaar af. Heb hier ook al een paar keer op het punt gestaan naar de spoed te rijden, maar in de ochtend zien we de huisarts 🤞zo eng he!!