8 Reacties
6 maanden geleden
Ik gebruik de app "babytracker", heel makkelijk in gebruik en super handig
6 maanden geleden
Ik heb de eerste week na dat ik bevallen was het bijgehouden, daarna niet meer het gaf me alleen maar stress! Ik vertrouwde er op dat mijn lichaam en baby wel wist wanneer ze gevoed moest worde. Tot nu toe gaat dat nog steeds zo en ondertussen heb je wel ongeveer de zelfde tijdstippen voor te voeden dus dat gaat vanzelf denk ik dan. Je moet vooral doen waar je jezelf goed bij voelt,en wat jouw lichaam en je baby aangeeft. Jij bent zowiezo hoe dan ook kei goed bezig! Groetjes
6 maanden geleden
Ik hou niks bij, ze drinkt per keer 1 borst en als ik het vergeten ben, voel ik gewoon welke borst voller is. Ik heb inderdaad geen idee hoeveel voedingen ze per dag krijgt, maar ze groeit goed en heeft genoeg plasluiers, dus dan lijkt dit mij ook niet nodig 😊
6 maanden geleden
Ik hou het sommige dagen wel bij in de Huckleberry app, maar niet zo stipt. Blijf wel voeden op vraag (van de baby of mijn vraag). Op warme dagen zoals gisteren, leg ik vaker aan. En ik bied nog vaak beide borsten aan, want kan ook niet onthouden welke laatst was 😊 merk wel dat hij nu vaak genoeg heeft met 1 kant.