6 Reacties
één jaar geleden
Ik dacht dat een klein beetje bloedverlies normaal is. De gynaecoloog zei ook dat ik wat bruinverlies kon hebben, dat dat nog oud bloed is dat er uit komt.
Als je er bezorgd over bent, kan je wel eens bellen naar de huisarts of gynaecoloog. Maar hoeft absoluut geen slecht teken te zijn!
één jaar geleden
Mijn vrouw had op week 6 buikkrampen en een grote bruinige bloodclot dat er uit kwam. We waren zeker dat we opnieuw een miskraam hadden. Begin week 7 naar de gynaecoloog gegaan voor checkup en te kijken voor pillen/curretage, maar ineens hoorde ze een hartslag. Nu week 9, nog steeds bijna dagelijks licht bruinverlies. We zijn ook wel ongerust, maar volgens gynaecoloog hoeft dit geen slecht teken te zijn.
één jaar geleden
Reactie op JorisV87
Mijn vrouw had op week 6 buikkrampen en een grote bruinige bloodclot dat er ...
Dankjewel, dit stelt me toch een beetje meer gerust.
één jaar geleden
Bij week 5 is dit echt heel normaal! Nergens om je ongerust over te maken. De Gyneacoloog heeft namelijk ook gezegd dat bruin verlies echt heel normaal is ivm innestelingen en dat er nog wat oud bloed is. Dus allemaal heel normaal voor je het weet stopt dat hoor dan heb je helemaal niets meer van bruine afscheiding ☺️.
één jaar geleden
Reactie op faartje96
Bij week 5 is dit echt heel normaal! Nergens om je ongerust over te maken. ...
Dankjewel!! Ben al veel meer gerust nu 😊