29 Reacties

10 maanden geleden

36 weken vandaag en rond de 7kg bijgekomen. Heb wel zwangerschapsdiabetis dus goed moeten opletten met eten. Ik bezie het positief, minder wat er daarna vanaf moet 😆

10 maanden geleden

Hier 35weken en 20kg bijgekomen.

9 maanden geleden

Reactie op Angelina xx

Hier 35weken en 20kg bijgekomen.
Ja zit er ook aan nu. Ik heb geen voldaan gevoel meer

9 maanden geleden

36 weken en 11 kg bij.

9 maanden geleden

Reactie op famvosjes

35 weken en een dikke 2kg. Is toch ook niet alles. Mijn kleintje is als een ...
2kg? Kan dat wel? 😅🙈

9 maanden geleden

2kg? Kan dat wel? 😅🙈
Vraag ik mij ook af 😅 je hebt toch al sws het gewicht van de baby, de placenta, vruchtwater, baarmoeder die groter is, extra bloed, ... 🤔

9 maanden geleden

Vraag ik mij ook af 😅 je hebt toch al sws het gewicht van de baby, de plac ...
ja ik heb het mij lang aangetrokken dat ik te weinig bijkwam voor baby. maar ik ben zo veel ziek geweest dat mijn eigen gewicht serieus gezakt moet zijn. baby is nu 2,85kg en ik ben in totaal nog steeds maar een 2,3 kilo bij. Ik ben heel curieus om te zien hoeveel in ga kwijt zijn alleen al door de bevalling. Maar de baby lijkt t op 36 weken met 2,85 kg gewoon goed te doen, zelfs een beetje bovengemiddeld. Je ziet buiten mijn buik ook absoluut niet dat ik zwanger ben. Als je mij langs achter ziet of in mijn gezicht zie je dat ik afgevallen ben t.o.v. voordien. maar opnieuw klinkt leuk, is het niet. ik voel me evengoed een walrus en die buik zit bij mij ook dik ik de weg.

9 maanden geleden

Reactie op famvosjes

ja ik heb het mij lang aangetrokken dat ik te weinig bijkwam voor baby. maa ...
Zolang jijzelf en de baby gezond blijven is dat het voornaamste, maakt niet uit hoeveel je dan bijkomt 😊 ik ben nu een 7-tal kg bij op 36 weken, alles zit bij mij ook op mijn buik

9 maanden geleden

36+5 en 6kg aangekomen tot nu toe. Blijf al 2 maanden op hetzelfde gewicht hangen. Baby doet het goed en zou naar schatting 3,3 kg wegen bij geboorte 🤗