29 Reacties
10 maanden geleden
Momenteel 34 weken en 10 kilo bij, vanaf 28 weken hang ik daar al op. Er is sindsdien niets meer bijgekomen.
10 maanden geleden
Ik ben momenteel 34+2 en ben tot nu toe 6 kg bijgekomen 🙈 in het begin en tussendoor wat afgevallen door weinig eetlust en ziek te zijn
10 maanden geleden
Ik denk dat ik ook zo'n 15-20 kg ben bijgekomen. Maar maak me er ook niet echt druk om, ik eet normaal en gezond en afgezien van een bolle buik ben ik ook niet echt zichtbaar aangekomen. Ik pas nog de zwangerschapsbroeken die ik aan het begin van de zwangerschap heb gekocht. Ik denk dat het gewicht dus ook wel snel weer terug naar normaal zal gaan na de bevalling. Ik kijk ook al uit naar de lente wandelingen straks met de baby 🥰
10 maanden geleden
Reactie op EDK1987
36 weken en 17kg bij en wat krijg ik commentaar! Ik heb al huilend bij de d ...
Commentaar van je omgeving ? Of van de gynaecoloog ?
10 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Trek het je niet teveel aan. Had ook commentaar en snap dat het niet fijn is. Baby weegt bij mij inmiddels ook al 3,747 die 19 kg laat zich ook doorschemeren door mijn lengte ben 1,58.. valt al gauw wat meer op ook. Probeer het toch wat los te laten kan ik je maar als tip geven..
10 maanden geleden
Ik denk 11 kilo ongeveer en ben 35 weken. Vorige zwangerschap was 18 kilo en had me toen voor de bevalling gewogen en dan 3 dagen later thuis en dat was al 10 kilo vond ik super interessant omdat ik precies ervoor was vergeten dat je ook vruchtwater, vocht,placenta enz al verliest ook die eerste dagen
10 maanden geleden
Vandaag 38w en 21.5 kilo aangekomen. Pas nog perfect in zwangerschapsbroeken maat S, veel vruchtwater. Het aantal kilo dat je bij komt wil helemaal niks zeggen over jezelf of over de toestand van de baby. ;)
10 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Echt niets om je over te schamen! Laat de commentaar niet aan je hartje komen 🤗 Je lichaam is mooie dingen aan 't doen, iedereen is anders en elk lichaam dus ook. Kop op, mama 🥰
10 maanden geleden
38 weken momenteel en ben een 6 kg bijgekomen. Kan heel weinig eten door de zwangerschap. Maar het belangrijkste is dat de baby het goed doet en ook goed bijkomt.
10 maanden geleden
35 weken en een dikke 2kg. Is toch ook niet alles. Mijn kleintje is als een parasiet en steelt alle vitamientjes en voedingsstoffen, ik heb me heel de zwangerschap als een natte dweil gevoeld. Meer eten heeft geen zin want van t minste zit ik vol of ligt m'n maag overhoop. Ik weet dat ik nadien waarschijnlijk 'chance' ga hebben maar k heb er toch wel echt 8 maand voor afgezien.