29 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Chelchris
Ik heb ook een babynestje voor in het park en hij slaapt en ligt hier zo gr ...
Wij doen het ook nog zo! Wil het wel afbouwen zodra hij meer een ritme begint te krijgen, begint te rollen en meer gaat leren om alleen te slapen. Maar het nestje in combinatie met een specifiek dekentje voelt nu heel vertrouwd voor hem.
8 maanden geleden
Ik twijfel ook om er eentje aan te schaffen. Zoonlief is 5,5 weken en slapen gaat nu al een tijdje moeilijk. Hij valt meestal aan de borst in slaap en slaapt dan redelijk diep maar wanneer ik hem in zijn bedje leg wordt hij snel weer wakker en begint hij met armpjes en beentjes in het rond te maaien. Idem in de box. Terwijl hij dit niet heeft wanneer hij bij mij ligt te slapen. Dus ik heb het gevoel dat de ruimte van de cosleeper en box gewoon te groot is en hij zich hierin verliest. Lang weigerachtig geweest omdat het wordt afgeraden maar anderzijds is slaap ook wel belangrijk zodat ik er zelf niet aan onderdoor ga en ik word 's nachts sowieso wakker van het minste geluidje dat hij maakt aangezien hij in zijn cosleeper naast mij ligt.
8 maanden geleden
Ik twijfel ook om er eentje aan te schaffen. Zoonlief is 5,5 weken en slape ...
Ons zoontje ligt in het babynestje ook te zwaaien met zijn armen en benen, terwijl hij dat niet doet als hij bij mij slaapt. Wij kunnen hem soms inbakeren, maar meestal gaat hij daarvan krijsen dus we doen dat niet echt meer. We accepteren nu gewoon dat hij voorlopig nog onrustig slaapt en zorgen dat hij een paar keer per dag toch goed slaapt door hem bij ons te leggen of in de draagdoek te doen. Het is namelijk echt een hel om hem weer opnieuw in slaap te krijgen.
8 maanden geleden
Wij hebben deze en echt zalig slaap in park en in zijn co sleep bedje mee en voelt lekker lekker klein aan en voordeel is slaapt en kan je mee dragen als je wilt douchen of in de zetel hoef je hem niet wakker te maken of te dragen maar kan gewoon blijven liggen in de warme nestje
8 maanden geleden
Hier ook eentje van doomoo met aerosleep! Ons zoontje is nu bij 2 weken en slaapt hier heel graag en rustig in. Ligt in de cosleeper zodat hij zich nog veiliger voelt. Kan ik alleen maar aanraden