21 Reacties
茅茅n jaar geleden
Ik heb mijn baby nog niet gevoelt en ben zondag 15w (1ste kindje) heb wel al het gevoel gehad dat wanneer ik aan het douchen ben dat ik de baby zie bewegen juist onder mijn navel, dan praat ik natuurlijk niet over voetjes enzo maar als ik over mijn buik vrijf in de douch dan merk ik precies wel dat de baby vooruit komt, dan word mijn buik ook harder en zie ik sommige bollige draaiingen, maar kan het me inbeelden ook馃槄
茅茅n jaar geleden
12 weken is wat vroeg dan lig kindje net boven schaambeen en is nog niet echt sterk genoeg vanaf 15-16-17 weken is de kans toch wel groter kan je darmen ook wel zijn want vanaf 12 weken schuiven de darmen naar boven en dan merk je wel wat rare beweging of last van te hebben ervaring mee zwanger van mijn 4 kindje en geloof me 12 weken is nogal te vroeg zouk zeggen 馃槆
茅茅n jaar geleden
Ik voelde m'n eerste kindje voor het eerst op 17 weken. Het was heel subtiel. Je twijfelt echt in het begin of het je darmen of je kindje zijn. Ik ben nu 12 weken en heb een echte tuimelaar in m'n buik, zag ik gisteren op de echo. Zelf voel ik dat echter nog niet, hoor 馃槈
茅茅n jaar geleden
Reactie op faartje96
Ja klopt dat dacht ik al van 12wk is echt wel te vroeg en klopt ik merk nu ...
Als je beweging voelt zal je wel goed merken je gaat het nog beu worden vooral in de nacht als je op laast loopt 馃お ik had 2 gekneusde ribben tegen ik moest bevallen door mijn zoontje
茅茅n jaar geleden
Bij mijn dochter op 15 weken voor het eerst gevoeld en dat waren precies kleine plofjes in de darmen
茅茅n jaar geleden
Bij mijn eerste kindje voelde ik ze op 17 weken. Inmiddels ben ik 14 weken en heb ik ze voor het eerst voelen kriebelen. Een beetje als belletjes, heel subtiel. Ik heb ook wel buikspierdiastase van de vorige zwangerschap dus veel buffer zit er in het midden waarschijnlijk niet 馃槄
茅茅n jaar geleden
Reactie op Sophie_vc
Goede vraag!
Ik ben *denk* dat ik de baby soms voel (15w, 1e kindje). Ik vo ...
Bij mij was het toen ook zo en door positie van placenta enzo al voelbaar geniet ervan 馃挏
茅茅n jaar geleden
Reactie op MorganeM.
Ik heb hem gisteren voor het eerst bewust gevoeld! Waren inderdaad zoals be ...
Bij m'n eerste wanneer ik zelf heel rustig was (bv. tijdens het mediteren), werd hij heel beweeglijk
茅茅n jaar geleden
Reactie op Mama_anoniem
Bij m'n eerste wanneer ik zelf heel rustig was (bv. tijdens het mediteren), ...
Hier op 14 weken als mijn dochter heel druk doet met de buik haha
茅茅n jaar geleden
Reactie op Laurathsxo
Ik voelde ze vandaag voor het eerst! 17w4d 馃グ
Wat voelde je precies?
茅茅n jaar geleden
Reactie op Bazurkaeva95
Wat voelde je precies?
Plofjes precies 馃檲 en verdraaiingen soms. Heel vreemd 馃檲
茅茅n jaar geleden
Reactie op Laurathsxo
Plofjes precies 馃檲 en verdraaiingen soms. Heel vreemd 馃檲