21 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik heb mijn baby nog niet gevoelt en ben zondag 15w (1ste kindje) heb wel al het gevoel gehad dat wanneer ik aan het douchen ben dat ik de baby zie bewegen juist onder mijn navel, dan praat ik natuurlijk niet over voetjes enzo maar als ik over mijn buik vrijf in de douch dan merk ik precies wel dat de baby vooruit komt, dan word mijn buik ook harder en zie ik sommige bollige draaiingen, maar kan het me inbeelden ook馃槄

茅茅n jaar geleden

12 weken is wat vroeg dan lig kindje net boven schaambeen en is nog niet echt sterk genoeg vanaf 15-16-17 weken is de kans toch wel groter kan je darmen ook wel zijn want vanaf 12 weken schuiven de darmen naar boven en dan merk je wel wat rare beweging of last van te hebben ervaring mee zwanger van mijn 4 kindje en geloof me 12 weken is nogal te vroeg zouk zeggen 馃槆

茅茅n jaar geleden

Ik voelde m'n eerste kindje voor het eerst op 17 weken. Het was heel subtiel. Je twijfelt echt in het begin of het je darmen of je kindje zijn. Ik ben nu 12 weken en heb een echte tuimelaar in m'n buik, zag ik gisteren op de echo. Zelf voel ik dat echter nog niet, hoor 馃槈

茅茅n jaar geleden

Bij mn eerste zwangerschap voelde ik ook pas aan 17 weken 鈽猴笍 dus we zullen nog eventjes geduld moeten hebben 馃槃

茅茅n jaar geleden

Reactie op lolla

12 weken is wat vroeg dan lig kindje net boven schaambeen en is nog niet ec ...
Ja klopt dat dacht ik al van 12wk is echt wel te vroeg en klopt ik merk nu ook wel dat mijn darmen ook veel rommelen direct mijn link gelegd het zijn mijn darmen 馃檴

茅茅n jaar geleden

Reactie op faartje96

Ja klopt dat dacht ik al van 12wk is echt wel te vroeg en klopt ik merk nu ...
Als je beweging voelt zal je wel goed merken je gaat het nog beu worden vooral in de nacht als je op laast loopt 馃お ik had 2 gekneusde ribben tegen ik moest bevallen door mijn zoontje

茅茅n jaar geleden

Bij mijn dochter op 15 weken voor het eerst gevoeld en dat waren precies kleine plofjes in de darmen

茅茅n jaar geleden

Reactie op lolla

Als je beweging voelt zal je wel goed merken je gaat het nog beu worden voo ...
Vaker gehoord dat het soms echt hevig kan zijn! Maar gelukkig niet altijd 馃槍

茅茅n jaar geleden

Reactie op lolla

Als je beweging voelt zal je wel goed merken je gaat het nog beu worden voo ...
馃槼

茅茅n jaar geleden

Goede vraag! Ik ben *denk* dat ik de baby soms voel (15w, 1e kindje). Ik voel een sensatie die ik niet kende. Het voelt idd als bubbeltjes die ploffen. Het duurt altijd heel kort. Ik weet alleen zeker dat het niet mijn darmen zijn 馃槃

茅茅n jaar geleden

Bij mijn eerste kindje voelde ik ze op 17 weken. Inmiddels ben ik 14 weken en heb ik ze voor het eerst voelen kriebelen. Een beetje als belletjes, heel subtiel. Ik heb ook wel buikspierdiastase van de vorige zwangerschap dus veel buffer zit er in het midden waarschijnlijk niet 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sophie_vc

Goede vraag! Ik ben *denk* dat ik de baby soms voel (15w, 1e kindje). Ik vo ...
Bij mij was het toen ook zo en door positie van placenta enzo al voelbaar geniet ervan 馃挏

茅茅n jaar geleden

Ik heb hem gisteren voor het eerst bewust gevoeld! Waren inderdaad zoals belletjes die ploffen. Ik ben vandaag 16 w! Ik hoop dat ik hem nu elke dag ga voelen 馃グiemand een idee hoe je die kleine bewegingen kan opwekken? 馃き

茅茅n jaar geleden

Reactie op MorganeM.

Ik heb hem gisteren voor het eerst bewust gevoeld! Waren inderdaad zoals be ...
Bij m'n eerste wanneer ik zelf heel rustig was (bv. tijdens het mediteren), werd hij heel beweeglijk

茅茅n jaar geleden

Ik voelde ze vandaag voor het eerst! 17w4d 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mama_anoniem

Bij m'n eerste wanneer ik zelf heel rustig was (bv. tijdens het mediteren), ...
Hier op 14 weken als mijn dochter heel druk doet met de buik haha

茅茅n jaar geleden

Reactie op Laurathsxo

Wat voelde je precies?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Bazurkaeva95

Wat voelde je precies?
Plofjes precies 馃檲 en verdraaiingen soms. Heel vreemd 馃檲

茅茅n jaar geleden

Reactie op Laurathsxo

Ik merk echt nog niets ? Of is het misschien omdat ik het niet herken en telkens denk dat het mijn darmen zijn 馃檴

茅茅n jaar geleden

Reactie op Laurathsxo

Plofjes precies 馃檲 en verdraaiingen soms. Heel vreemd 馃檲
Hoeveel weken ben je?