9 Reacties

8 maanden geleden

Heel herkenbaar, nog steeds. De ene nacht loopt dit beter dan de andere. Ik trek me op aan de goede momenten en als het moeilijk gaat focus ik me gewoon op het feit dat hij 9 maanden geborgen en warm heeft gezeten en het dus logisch is dat er sprake is van dicht bij mama willen zijn. Lekker dicht bij jou nemen, binnen x aantal jaren vragen ze hier niet meer om dus koester die momentjes maar 😊Het kan helpen om jezelf volledig te omgeven met extra kussens, zo zal je niet omrollen met je kleintje (al denk ik dat dat instinctief sowieso niet gebeurt hoor).

8 maanden geleden

Ons Quinn schrikt haarzelf de hele tijd terug wakker als ze alleen ligt. Inbakeren geeft haar het gevoel van geborgenheid waardoor ze rustiger is en doorslaapt tot ze honger heeft.

8 maanden geleden

Ik leg mijn dochter heel even op de buik blijf er bij en na 15 minuten a 30 minuten leg ik ze terug op haar zei of op haar rug en slaapt ze

8 maanden geleden

Wat kan helpen, bij ons toch 🙃 - inbakeren, ook overdag kan dit geen kwaad - een waterkruik/ kersenpitkussen even op die plek leggen

8 maanden geleden

Reactie op heleen1994

Wat kan helpen, bij ons toch 🙃 - inbakeren, ook overdag kan dit geen kwaad ...
Uiteraard waterkruik en kersenpitkussen weer wegnemen. Ook kan je een nestje in het wiegje leggen, dit zorgt voor meer geborgenheid.

8 maanden geleden

Bedankt voor alle tips en reacties! De wieg wordt hier gebruikt voor overdag. In de co-sleeper slaapt hij wel als we hem wegleggen, het verschil is me niet duidelijk. Inbakeren doen we al en hij slaapt ook in een Doomoo nestje maar overdag lukt het dus niet meer..

8 maanden geleden

Reactie op heleen1994

Uiteraard waterkruik en kersenpitkussen weer wegnemen. Ook kan je een nest ...
wij leggen ook het nestje erin

8 maanden geleden

Heel herkenbaar, nog steeds. De ene nacht loopt dit beter dan de andere. Ik ...
deze uitleg kreeg ik ook.🥰

8 maanden geleden

Reactie op 1994bv

Bedankt voor alle tips en reacties! De wieg wordt hier gebruikt voor overda ...
hij hoort meer jouw ademhaling? hij ligt mss dichter?