4 Reacties

één jaar geleden

Ik voel ze ook dagelijks, maar eigenlijk niet de hele dag door, aangezien ze ook wel veel slapen. Maar als ze wakker is, voel ik ze wel toch zo'n 5 a 10 min. Gynaecoloog zei dat je ze dagelijks eens moeten voelen

één jaar geleden

Hier ook heel veel beweging elke dag. Maar als ik zelf een beweeglijke dag heb, dan voel ik haar minder. Dat schijnt wel logisch te zijn, maar ik kan het dan ook niet voorkomen dat ik me toch zorgen maak. Maar als ik dan ga liggen en de tijd neem om connectie te maken, dan meldt ze zich wel weer. Ik stel mezelf ook wel gerust met dat ik denk dat zo'n beweeglijke baby niet zomaar "slecht" zal gaan (al zullen er vast ook horrorverhalen bestaan). Zolang ik ze binnen 24u maar weer eens voel, dan is het altijd geruststellend :)

één jaar geleden

Ik nu ook 24 weken. Afgelopen week voelde ik hem heel weinig/onduidelijk. Soms een plopje, maar dan wist ik niet of het mijn darmen waren of het kindje. Afgelopen nacht voelde ik 2 duidelijke schopjes en dat stelde me dan wel gerust. De twee weken hiervoor voelde ik hem wel heel fel meerdere keren per dag en overal in mijn buik. Dus vraag me ook wel af wat normaal is rond 24 weken...

één jaar geleden

Hier 22 weken elke dag wel maar idd een dag minder en dag super veel ondertussen mijn 4 zwangerschap en kan wel zeggen dat dit normaal is