8 Reacties

6 maanden geleden

Hey, Hier zowat hetzelfde verhaal!! Ik ben ook alweer wakker om voor de 3e keer te voeden vannacht. Een paar weken geleden 1-2 maal opstaan. Overdag slaapt hij alles opgeteld max. 2-3u 🥲 's avonds nu ook al een paar dagen een krijsende baby terwijl we hem voordien gewoon wakker konden wegleggen en hij zelfstandig insliep. Nu voed ik hem in slaap... Ik hoef nog niet te werken dus hoop dat het tegen dan is opgelost, want het is toch echt niet vol te houden in combinatie met een job 🙈 Ik ben nu heel strikt aan het omgaan met die wakkertijden, maar voorlopig nog geen beterschap 🥹

6 maanden geleden

Ja idd, hij slaapt ook Max 30 á 45 min, maar hier lukt het me wel overdag om hem opnieuw te wiegen en dan valt hij na een paar minuten, al dan niet even Wenen, in slaap. Maar tis idd slopend in combinatie met een job, en kheb zelf ook geen lichte job, dus ik voel het nu wel 😅

6 maanden geleden

Hier hetzelfde verhaal (13w). Van 2-3 weken doorslapen of 1 voeding naar terug 2-3voedingen per nacht. Nu al 1,5w zo. Als iemand tips heeft, hoor ik ze ook graag 😅😴. Volgende week terug starten met werken.

6 maanden geleden

Het boek “slaap baby slaap” geeft goeie tips voor slaap vanaf 4 maand 🙃 Mijn baby is 13 weken dus moet er zelf nog mee aan de slag binnenkort!

6 maanden geleden

4 maanden slaapregressie 🤷🏼‍♀️?

6 maanden geleden

Mijne is ook 15 weken en ook 2-3 keer voeden nu in de nacht. Was best verbaasd van de fles erbij rond 1u, maar ik vind het niet zo erg. Denk gewoon: ze zal er behoefte aan hebben zeker, ze zal wel lekker aan t groeien zijn. Ben wel blij te lezen dat meer mensen het hebben en het niet per se aan haar ligt of zo. Ze valt daarna wel altijd gemakkelijk in slaap dus het is echt voeden en terugleggen, 15 minuten of zo? Waarop ik zelf half indut. Ik kan me wel voorstellen dat als je langer bezig bent het wel frustrerend en slopend is.

6 maanden geleden

Mijne is ook 15 weken en ook 2-3 keer voeden nu in de nacht. Was best verba ...
Vooral de combinatie met werken maakt het pittig 😅

6 maanden geleden

Mijne is ook 15 weken en ook 2-3 keer voeden nu in de nacht. Was best verba ...
Goh amai! 15 minuten? Finn kan ook direct in slaap liggen, maar als ik hem niet lang laat boeren, wordt hij terug wakker en geeft hij ook over. Het begint erin te hakken.