8 Reacties

5 maanden geleden

Mijn dochter is gelukkig heel gemakkelijk. Maar dacht er laatst wel aan om die zwarte autostoel waar ze tegenaan kijkt wat op te leuken met bijvoorbeeld een mooi gehaakt dekentje met lichtjes er doorheen of zo.. of verschillende losse dingetjes die bewegen door het rijden. En natuurlijk zit er een wagenspanner om vast te houden en mee te spelen en vindt ze het fantastisch om met de hydrofiele doek aan de gang te gaan. Bij mijn vorige dochter had ik altijd een bakje op de bijrijdersstoel met dingen die ik haar kon geven, maar dan was ze wel iets ouder en kon ze iets beter grijpen. Maar bijvoorbeeld een wc rolletje, een potje kauwgom of zo, een beertje enz Misschien heb je er wat aan?

5 maanden geleden

Hier ook kindje dat het wel fijn vindt om in de auto te zitten. 19w oud, ik geef hem sinds 2 weken speelgoed om zich bezig te houden: knuffeldoekje of rammelaar om op te bijten. De eerste weken huilde hij soms wel in de auto, ik reed gewoon door zonder te stoppen (waren wel ritjes van max. 20minuten) Maar niet leuk he... Een huilend kindje op de achterbank :( Misschien is zo'n spiegeltje iets voor jullie?

5 maanden geleden

Hier zelfde, maar sinds zo’n spiegeltje hebben gaat het 100x beter

5 maanden geleden

Reactie op 123k

Hier zelfde, maar sinds zo’n spiegeltje hebben gaat het 100x beter
https://www.baby-dump.be/autostoel-accessoires/subcategorie/autospiegel.html

5 maanden geleden

https://www.instagram.com/reel/C7ncQ5dsueT/?igsh=MTNjdWRoaXdoYTd6eg==

5 maanden geleden

Ik zou jullie allemaal aanraden om heel voorzichtig te zijn met spiegels in de auto.. kan heel makkelijk brand veroorzaken zeker in de warme zomerdagen 🫣

5 maanden geleden

Reactie op Alinatsx

Ik zou jullie allemaal aanraden om heel voorzichtig te zijn met spiegels in ...
+ als een scherpe zonnenstraal in die spiegel schijnt kan je baby blind worden, die oogjes zijn nog zo fragiel

5 maanden geleden

Ik heb een spiegel, speeltjes etc.. het is ook niet altijd een drama maar ga nu proberen met een grotere stoel ipv de maxi cosi, dankjewel voor alle tips..