7 Reacties

5 maanden geleden

Wij hebben op alle kamers wat speelgoed liggen en geregeld gaat er iets mee naar de living. Die keuze hebben we gemaakt, omdat dan alle kinderen kunnen spelen en zich even terugtrekken, maar ook zodat samenspelen op verschillende plekken kan. Ook wordt er zo bewust gekozen: waar gaan we met zijn allen mee bouwen/spelen en nemen we mee naar beneden. Ik denk dat het wisselen van speellocaties veel goeds kan brengen in het spel en hen ook leert afspraken te maken over wat zij wel of niet graag zien gebeuren in "hun" kamer.

5 maanden geleden

Wij hebben op alle kamers wat speelgoed liggen en geregeld gaat er iets mee ...
Hoe doen jullie dit dan als ze op hun kamer spelen? Ga je er dan bij zitten om ze int oog te houden?

5 maanden geleden

Reactie op XAshX

Hoe doen jullie dit dan als ze op hun kamer spelen? Ga je er dan bij zitten ...
Nee ze kunnen gewoon zelf spelen. Ik wandel af en toe langs om te luistervinken. :)

5 maanden geleden

Op de kamer zijn boekjes , knuffels en doeken /stokken voor kampjes te bouwen. De rest van het speelgoed is in de living , we hebben wel echt weinig speelgoed ☺️ Ze mogen over het hele huis spelen dus ze doen wat ze willen maar blijven wel meestal in living/keuken spelen . Als ze boven zijn (zonder baby) controleer ik niet wat ze doen

5 maanden geleden

Bedankt! Hoe oud zijn jullie kindjes?

5 maanden geleden

Reactie op XAshX

Bijna 4

5 maanden geleden

Reactie op XAshX

5 jaar En 2 bonuszoons van 7 en 11.