9 Reacties

één jaar geleden

Dit is normaal hoor, ik las dit al veel online. :) Ik ben zelf 11 weken en mijn symptomen zijn ook al heel wat minder dan bv 2 weken geleden. Het wisselt eigenlijk wel heel hard. En bij jou is het heel normaal want vanaf 12 weken voelen heel wat vrouwen zich weer normaal. Dan is het eerste trimester met alle kwaaltjes ook gepasseerd.

één jaar geleden

Wat lastig zeg dat je je zo voelt. Ik duim voor een goeie echo komende week!❤️

één jaar geleden

Reactie op maartje_in_belgië

Wat lastig zeg dat je je zo voelt. Ik duim voor een goeie echo komende week ...
Ja. Ik denk dat het vooral komt doordat mijn zus eerder al 2 miskramen heeft gehad waardoor ik hier toch meer bij stil sta allemaal. Nog eventjes volhouden! Bedankt ❤️❤️

één jaar geleden

Reactie op Chelchris

Ja. Ik denk dat het vooral komt doordat mijn zus eerder al 2 miskramen heef ...
Mijn twee schoonzusjes ook dus ben mij er ook al van bewust dat het niet altijd goed gaat. Maar als je al een goede eerste echo hebt gehad en nu de kaap van 12 weken bereikt hebt, kan je toch al ietsje meer gerust zijn. Laat maar weten hoe je echo was! 🍀

één jaar geleden

Hier ook een aantal dagen ik ga morgen bellen voor de echo te vervroegen

één jaar geleden

Hier ook een aantal dagen ik ga morgen bellen voor de echo te vervroegen
Wat voor gevoel heb je ? Misschien kunnen wij jou geruststellen

één jaar geleden

Ja ik had ook het gevoel sinds begin vorige week dat mn kwaaltjes aan het verminderen waren. Had deze ochtend terug echo voor 12 weken en alles is in orde ☺️ gynaecoloog zei ook dat het normaal is dat kwaaltjes wat verminderen naarmate we de 12w naderen, dus geen paniek

één jaar geleden

Reactie op heleen1994

Mijn twee schoonzusjes ook dus ben mij er ook al van bewust dat het niet al ...
Hey, gisteren mijn 12 weken echo gehad en alles was in orde ❤️ ik was zo opgelucht dat die cruciale fase zo wat voorbij is en dat alles in orde was! De nipt gedaan en nekplooi meting. Die laatste was al in orde. Volgende week weten we of de nipt ook in orde was 🤞

één jaar geleden

Wat goed! Ik had deze week ook een goede echo en wacht ook op de nipt resultaten. Spannend!