9 Reacties
8 maanden geleden
De medela swing maxi.
Zeer content over: kan handfree en twee kanten tegelijk. Goed schoon te maken. Veel passende attributen bij beschikbaar (extra flesjes, kolfbeha, losse attributen beschikbaar ter vervanging of extra), kan onderweg (dus zonder snoer verbonden)
8 maanden geleden
Ik heb de dubbele van lansinoh aangeschaft. Zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk schoon te maken. Het enige “nadeel” die ik persoonlijk vind is dat het geluid je wat in slaap wiegt 😅
8 maanden geleden
Elvie stride enkelzijdig, heel content van. Handsfree dus ik kan tegelijkertijd iets anders doen, en ik heb er een grote opbrengst mee 😊
8 maanden geleden
De medela swing maxi.
Zeer content over: kan handfree en twee kanten tegel ...
Kan deze enkel handsfree met een kolfbeha? Of heb je de handsfree opvangcups extra gekocht?
8 maanden geleden
Reactie op Darline_29
Kan deze enkel handsfree met een kolfbeha? Of heb je de handsfree opvangcup ...
Om te kolven met een kolfbeha. Die houdt de borsttoetertjes (weet even de officiele naam niet meer) op zn plek. En tegen het lekken heb ik wel los lekschaaltjes gekocht voor in m'n beha. Produceer al niet zoveel dus alles wat lekt en opgevangen kan worden was mooi meegenomen.
8 maanden geleden
Reactie op 123k
Maakt de handsfree van medela veel geluid? Iemand ervaring met de elvie han ...
Die medela maakt gewoon zo'n soort kikkergeluid xD
8 maanden geleden
Reactie op 123k
Maakt de handsfree van medela veel geluid? Iemand ervaring met de elvie han ...
Ik heb de elvie stride. Die maakt een soort tikkend geluidje. Elvie stride heeft een externe motor die je aan de rand van je broek hangt, die motor trilt wel maar ik vind dat je dat niet hoort. Als er omgevingsgeluid is vallen de geluiden van de elvie stride niet op vind ik.