11 Reacties

één maand geleden

Wij hebben deze slaapzak ook, ik heb de mouwtjes al aangeritst en omgeplooid. Ze zijn inderdaad veel te groot anders

één maand geleden

Idem hier. Sinds ik ook de mouwtjes goed heb omgeplooid werkt het prima. Wij hebben de wissel naar de teddy al gemaakt

één maand geleden

Reactie op Evee

Idem hier. Sinds ik ook de mouwtjes goed heb omgeplooid werkt het prima. Wi ...
De teddy met rompertje + pyjama? Hoeveel graden is het bij jullie? Voorlopig is het hier de dunne slaapzak met mouwtjes en rompertje met lange mouwen

één maand geleden

Reactie op Evee

Idem hier. Sinds ik ook de mouwtjes goed heb omgeplooid werkt het prima. Wi ...
Maar zelfs als ik ze omplooi komt hij met zijn armpjes vast te zitten in de slaapzak. Hij ligt nooit stil :)

één maand geleden

Maar zelfs als ik ze omplooi komt hij met zijn armpjes vast te zitten in de ...
Ja, ik zorg wel dat zijn handjes er heel goed doorzitten. Vindt hij wel niet zo fijn want is nogal een gewroet 🤷🏻‍♀️

één maand geleden

Wij gebruiken momenteel het dunne stuk met de mouwen omgerold, body en pyjamabroek. 21 graden op de kamer momenteel. De mouwen blijven hier redelijk goed omgerold..

één maand geleden

Wij gebruiken het teddy stuk met de teddy aan de buitenkant, je kan die ook omdraaien he of ben ik verkeerd? In ieder geval wij hebben eentje dat het graag warm heeft dus romper, pyjama en teddy. Haar handen komen ook niet uit de mouwen, maar maakt hier geen probleem van.

één maand geleden

Hier dunne puckababy met mouwtjes (omgerold) + romper + pyjama. We hebben ook al enkele koudere nachten het dikke stuk gebruikt. Onze baby heeft het snel koud en de kamer koelt 's nachts toxh wat af...

één maand geleden

Wij gaan deze nacht ook overschakelen naar het teddystuk. Ik vind het alleen raar dat het dunne stuk knopjes heeft om dit ‘korter’ te maken, maar het teddystuk niet

één maand geleden

Reactie op Sanya Genijn

Wij gaan deze nacht ook overschakelen naar het teddystuk. Ik vind het allee ...
Hier heeft het Teddystuk wel een enkel knoopje aan iedere kant om om te plooien.

één maand geleden

Reactie op Sanya Genijn

Wij gaan deze nacht ook overschakelen naar het teddystuk. Ik vind het allee ...
Bij mij ook niet. Heel vervelend