Wij hebben de 4 seizoenen slaapzak van puckababy. Voorlopig slaapt hij nog steeds in het dun stukje zonder mouwtjes maar met pyjama en body. Nu er wat koudere nachten aankomen vroeg ik me af wanneer wisselen jullie naar het teddy stukje? Ik heb al eens geprobeerd de mouwtjes aan te ritsen bij het dunne stuk, maar die zijn echt veel te groot waardoor hij zichzelf vast zet en dan telkens wakker wordt.
Ik ben een beetje bang dat dit met de Teddy ook zo zal zijn.. tips, ervaringen?
Wij gebruiken momenteel het dunne stuk met de mouwen omgerold, body en pyjamabroek. 21 graden op de kamer momenteel. De mouwen blijven hier redelijk goed omgerold..
Wij gebruiken het teddy stuk met de teddy aan de buitenkant, je kan die ook omdraaien he of ben ik verkeerd? In ieder geval wij hebben eentje dat het graag warm heeft dus romper, pyjama en teddy. Haar handen komen ook niet uit de mouwen, maar maakt hier geen probleem van.
Hier dunne puckababy met mouwtjes (omgerold) + romper + pyjama. We hebben ook al enkele koudere nachten het dikke stuk gebruikt. Onze baby heeft het snel koud en de kamer koelt 's nachts toxh wat af...
Wij gaan deze nacht ook overschakelen naar het teddystuk. Ik vind het alleen raar dat het dunne stuk knopjes heeft om dit ‘korter’ te maken, maar het teddystuk niet