11 Reacties

2 maanden geleden

Als je op die korte tijd zoveel bent moeten gaan en nog drang hebt denk ik aan een blaasontsteking.. Doet het pijn of pikt het als je plast?

2 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Als je op die korte tijd zoveel bent moeten gaan en nog drang hebt denk ik ...
Ik ga mee met lotje1994, klinkt wat als een blaasontsteking. Bij een zwangerschap kan dit ‘onopgemerkt’ gebeuren waardoor je niet echt die pijn of een branderig gevoel ervaart maar toch frequent moet plassen! Zou even langs je huisarts passeren of je gyneacoloog contacteren voor een urinestaaltje af te nemen :)

2 maanden geleden

Ik heb dat altijd, zonder urineweginfectie 🤭 sowieso een kleine blaas & ze spartelt er heel graag tegen. Anders gewoon eens een testje laten doen?

2 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Als je op die korte tijd zoveel bent moeten gaan en nog drang hebt denk ik ...
Ik heb wel vaker een blaasontsteking gehad maar dit voelt echt puur enkel door zwangerschap. Mijn urine wordt elke keer gecontroleerd wanneer ik een echo heb bij mijn gynaecoloog. Dit doen ze standaard daar. Woensdag terug een echo dus als het blaasontsteking is dan hoor ik het wel. In ieder geval geen pijn of branderig gevoel.

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Ik heb dat altijd, zonder urineweginfectie 🤭 sowieso een kleine blaas & ...
Ja ik heb dit ook sommige momenten gehad vooral in de nacht. Maar laatste tijd is het precies nog erger aan het worden. Ik mis mijn nachtrust wel 🥲

2 maanden geleden

Ja ik heb dit ook sommige momenten gehad vooral in de nacht. Maar laatste t ...
I feel you… wij zijn momenteel op babymoon & vorige nacht heb ik mijn maximum behaald van 8x opstaan naar het toilet 😂🤭

2 maanden geleden

Oh ik heb dit ook sommige nachten! Vooral door dat kleine prutsje in mijn buik die dan graag tegen mijn blaas duwt! Bij de minste druk moet ik dan opnieuw naar toilet en vaak maar voor enkele druppels. De laatste nachten heeft hij zich wat anders gepositioneerd en hoef ik ‘maar’ 3 keer opstaan 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

I feel you… wij zijn momenteel op babymoon & vorige nacht heb ik mijn m ...
Na het plaatsen van mijn topic ben ik nog 5x moeten opstaan 😂. Hopelijk vannacht minder erg. Ohh zalig! Geniet er van en hopelijk heb jij ook wat rustigere nachten 😇

2 maanden geleden

Reactie op Laura0212

Oh ik heb dit ook sommige nachten! Vooral door dat kleine prutsje in mijn b ...
Ja mijn meisje was gisteren nacht wel heel erg actief. Dus ik denk ook dat het daar mee te maken heeft, dat ik zoveel heb moeten opstaan 😅

2 maanden geleden

Ik moet ook ondenkelijk veel plassen maar ik heb ook zwangerschapsdiabetes en sowieso al een kleine blaas 🙈 maar toch zeker 7-8 keer per nacht

2 maanden geleden

Reactie op Naomi__1994

Ik moet ook ondenkelijk veel plassen maar ik heb ook zwangerschapsdiabetes ...
Terwijl we eigenlijk zo hard ons nachtrust nodig hebben, nu we in de laatste maanden zitten. Maar het is wat het is zeker.. hoort er gewoon bij 🫠