Heeft iemand tips waar je op zoek kan gaan naar redelijk betaalbare zwangerschapskledij? (Op termijn 😅) Al mama's die tips hebben naar outfits toe? Zo een skinny aanspannende zwangerschapsbroek lijkt me echt de hel 😆 Ik draag dit zo al niet graag... liever wat loszittend.
Ik heb net mijn eerste zwangerschapbroek in de h&m gekocht! Het is een momjeans en zit echt super goed!! Ik verdraag geen gewone jeans meer op mijn buik/bekken
Ik heb net mijn eerste zwangerschapbroek in de h&m gekocht! Het is een ...
Ook heb ik maternity bra’s in de h&m gekocht ter vervanging van mn bh’s die me nu wat te klein zijn. Moet zeggen ze zitten lekker! En de prijs was voor 2 bh’s hetzelfde als ik voor 1 betaalde in een babywinkel…
Zelf nog niks aangekocht, maar zag bij C&A en H&M leuke dingen. Kan ook mijn jeansbroeken niet verdragen door mijn opgeblazen buik 😳. Maar durf nog geen zwangerschapsbroek kopen precies 🙈.
Ja h&m is echt super schappelijk in prijs en echt nog leuke dingen... Vorige week voor het eerst een setje gaan kopen, een two piece (topje en hoge rok met split aan de zijkant) echt vrouwelijk en leuk, en dat voor nog geen €30... 👍🏼