12 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Fiie
Ik begrijp je onzekerheid. We hebben precies liever de ongemakken, gewoon z ...
Jaa idd.. liefst zou k hele dag door misselijk zijn.. fijn nee? Maar wel geruststellend.. want nu is het zo de ene dag ben ik zo mottig en nu niks geen pijn aan mijn borsten niet misselijk en dan word je even helemaal gek馃槀馃槀
7 maanden geleden
Reactie op nadinevpl
Bij mij is het ook plots over gegaan begin van mijn 4de week en niet terug ...
Spannend e.. wanneer heb je u eerste echo? Ik pas 6 mei
7 maanden geleden
Reactie op sofie 97
Heey, ik was nooit misselijk! Het is echt wisselend van persoon tot persoon ...
Hier ook zoals Sofie; nooit misselijk, maar nu pas begin ik af en toe mij 麓slap麓 te voelen en wat ongemakkelijk. Ben 6w+1. Dus absoluut geen zorgen om maken; zoals Sofie zegt verschilt dit van vrouw tot vrouw - en zelfs van zwangerschap tot zwangerschap. 馃槉
7 maanden geleden
Jaa idd.. liefst zou k hele dag door misselijk zijn.. fijn nee? Maar wel ge ...
We beginnen snel te panikeren als we niets meer merken, omdat we zelf ook niet in onze buik kunnen kijken om te zien of alles ok茅 is. Maar we moeten wat meer proberen los te laten 馃槈
Ik had ook een aantal dagen van niets last en vandaag weer van mijn borsten. Het kan echt schommelen
7 maanden geleden
Reactie op Fiie
We beginnen snel te panikeren als we niets meer merken, omdat we zelf ook n ...
Ja precies dit dus!! Nu was k wel heel even terug misselijk tijdens het eten.. ik zie de tijd niet dat ik de baby elke dag ga voelen 馃槀
7 maanden geleden
Reactie op Mait茅87
Zo blij voor jou 馃ぃ馃檲
Hahah ja heel raar maar ik ben er ook super blij mee馃槀 ma nu denk k wel had beter gisteren goed genoten van mijn dag zonder symptomen hahahah