32 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Shelly L.
Echt ? Waar is dat filiaal juist? 😃
Ik ben in Ronse geweest, was niet zo ver. Heb er 2 pieces rok met tshirt, nog een lange rok en een tshirt waarin borstvoeding mogelijk is. Ook koop ik een maat te groot in tshirt, knoop deze dan en doe die aan met een lange rok 😍
2 maanden geleden
Ik heb al 2 keer besteld op Shein & heel tevreden van de zwangerschapsshorts.
2 maanden geleden
Ik heb zelf wat jurken gemaakt en verder de 2ehands website van sellpy gebruikt..heel betaalbaar en een groot aanbod. Daar voel ik me toch beter bij dan bij Shein en andere hyper-fast-fashion ketens met problemen rondom kinderarbeid, milieuvervuiling, en schadelijke stoffen in de kleding.
2 maanden geleden
Reactie op LoreBaby
Ik had er eentje van 10€ en met 2 bonnetjes van €3 betaalde ik nog 4€ voor ...
Hetzelfde bij JBC.
Daar kon je eind juli in de solden zwangerschapsbroeken van 40 euro kopen voor maar 10 euro.
Heb toen 3 broeken gekocht en een zwangerschaps tshirt voor 5 euro.
2 maanden geleden
Ik heb tot nu toe mijn eigen kleren gebruikt want de meeste rekken en beetje mee vooral mijn kleedjes. Maar vanaf dat het kouder begint te worden heb ik deze dingen gekocht op SHEIN buiten de laatste foto.
Ga zelf niet veel kleren kopen ma gewoon een paar want geraak in geen 1 broek van mij.
2 maanden geleden
Ik draag heel veel lange kleedjes, soms losse en soms aansluitende die wel meerekken qua stof. Ook jumpsuits die qua stof meerekken. Of lange rokjes die ook meerekken. Maar zeker geen jeans want dit rekt niet bij mij en spant te veel en zit ongemakkelijk.
Echte zwangerschapskledij heb ik nog niet gekocht, vind het soms wat jammer om er veel geld aan te geven terwijl je dit dan meestal niet meer kan dragen achteraf.. Dus ik kijk vooral naar wat meerekt nu maar wat ik achteraf ook nog perfect kan aandoen!
Ik ga wel vanaf het kouder is kijken voor een zwangerschapsjeans of 2-3 want ik beval in december en kan niet blijven kleedjes dragen 😅. Bij Zalando of Zalando Lounge is er soms veel korting. En dan op het einde ook kijken voor wat topjes en tshirts waarmee ik borstvoeding kan geven, maar dat zal gewoon vanop SHEIN zijn