32 Reacties
3 maanden geleden
Lange wijde kleedjes (niet specifiek voor zwangerschap).
En Indische broeken van dit genre, zijde en super elastisch.
https://zoldesy.nl/products/eef-luchtige-broek-met-etnische-print-en-elastische-tailleband?variant=45517536887048¤cy=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwrKu2BhDkARIsAD7GBouSmoIXzNYXumIvkUtqvAhRL3a7-oxya7D3r-KTheQVbTSIljMmVIUaAuosEALw_wcB
3 maanden geleden
Ik heb ook vooral kleedjes en rokken. Daarnaast ook Zwangerschapsleggings, die zitten ook lekker comfortabel ☺️
3 maanden geleden
Ik was vrij veel vermagerd (20kg) voor mijn zwangerschap en heb dus nog "grotere" kleren. Het enige waar ik me eigenlijk goed in voel is een tshirt en een short, maar voor buiten te gaan draag ik vooral kleedjes (en eronder een zwangerschapsshort)
Zwangerschapskledij valt bij mij altijd raar (zo'n vaste hem aan de borsten, en die van mij hangen meestal wat lager) dus heb nu enkele kleedjes besteld die zouden moeten meerekken/een maat groter zijn.. Veel succes!
3 maanden geleden
Bij mij begint het sinds deze week écht te wringen, dus zelf nog wat op zoek. Tot nu vond ik steeds nog wat van mijn eigen zomerkledij. Ik kreeg heel wat van een vriendin, maar is toch wat wennen een andere stijl en pasvorm. Ik kocht wel 1 zwangerschapsshort die heel goed zit.
2 maanden geleden
Op dit moment met het warme weer m´n harembroek, lange rok of cargobroek die onder m´n buik passen.
T shirts een maat of 2 groter..
Morgen weer werken dus dan schakel ik over op m´n zwangerschapsbroeken, fiets&workproof..maar vind ze op dit moment echt niet aangenaam zitten. ):
2 maanden geleden
Reactie op nathix
Mooi!! Is het ook mooi als je je buik niet accentueert? Ik voel me dan zo l ...
Ik vind van wel haha, maar ja als het jouw stijl niet is dan kan het idd ‘lomp’ overkomen maar ik draag graag baggy. Normaal bestel ik normale kledij ook nooit bij shein maar ik wou geen tonnen geld uitgeven aan zwangerschapskleding en ik ben eigenlijk echt verbaasd over de kwaliteit van de kledingstukken die ik tot nu toe ontvangen heb!