23 Reacties

6 maanden geleden

Ik ben morgen 9 weken en heb momenteel buiten af en toe wat lichte krampjes helemaal nergens geen last van 馃槉

6 maanden geleden

Ik klop ondertussen op tafel: vandaag 10+2 en voel me sinds 2 dagen ook beter. 馃檪 Gisteren was een low key goede dag, vandaag nog beter. Ik was eventjes bang dat het misschien slecht nieuws zou betekenen, maar vandaag ook een mooie echo gehad waarop ons kleintje bewoog en een sterke hartslag had. Dus gelukkig niets om me zorgen om te maken! :) Er zijn dus betere dagen op komst, nog even doorbijten!

6 maanden geleden

Ik ben tot 9 weken dan weer totaal niet misselijk geweest en nu 11 weken en wel heel misselijk 馃榿 ik hoop dat het snel weg is

6 maanden geleden

Ik ben nu 10 w 4 dagen en heb al bijna 2 weken geen misselijkheid meer

6 maanden geleden

Ik ben morgen 9 weken en heb ook gisteren een betere dag gehad vandaag iets minder. Wel neem ik nog 4keer navalit en 3x primperan per dag....

6 maanden geleden

Ik ben 9 weken en 4 dagen en ik heb al 1 week(of iets langer ongeveer) geen last meer van misselijkheid!

6 maanden geleden

Ik ben elf weken en voel me sinds paar dagen ook weer wat meer mens 馃槄 ik pak nog wel navalit en primperan maar nu pas lijkt dat voldoende.

6 maanden geleden

Momenteel 8w en 3d en heb vandaag heel de dag in bed gelegen met om de 2 uur kotssessies. Ook suuuuuperveel geslapen. Ergste dag tot hiertoe, hopelijk morgen weer beter 馃ゲ

6 maanden geleden

Ik ben sedert mijn ziekenhuisopname veeeeel minder misselijk

6 maanden geleden

Ik ben 8 w en 6 dagen en laatste 2 dagen is het echt het ergste! Ik denk ook dat hcg in deze periode zijn piek gaat bereiken. Bij vorige zwangerschappen ging het iets beter na 12 weken en helemaal weg na week 14 馃ズ馃馃徏

6 maanden geleden

Ik ben vandaag 9+3d en ik hang nog dagelijks boven het toilet door alledaagse dingen te doen: tanden poetsen, vaatwas vullen, wasmachine vullen+legen. Ik merk dat ik er het meeste last van heb bij dingen waar ik wat voorover moet buigen

6 maanden geleden

10w en 3d vandaag.. het gaat op en af, nog steeds maar sinds ik bij de osteopaat ben geweest lijkt het wel wat beter te gaan.

6 maanden geleden

Bij eerste zoontje rond 16weken pas en 2de zoontje was het op en af tot 27+3weken (sterrenkindje)

6 maanden geleden

Bij eerste zoontje rond 16weken pas en 2de zoontje was het op en af tot 27+ ...
Nu ook op en af de ene dag is het erger dan de andere

6 maanden geleden

Bij mij werd het op 9w nog wat erger 馃槄. Ik kijk uit naar die betere dagen hahah.

6 maanden geleden

Reactie op DagmarB

Ik ben vandaag 9+3d en ik hang nog dagelijks boven het toilet door alledaag ...
Dat vooroverbuigen is bij mij ook heel triggerend! Ik probeer mijn lichaam rechtop te houden 馃槄

6 maanden geleden

Ik ben sinds week 6 elke dag enorm misselijk geweest. Sinds eergisteren neem ik Navalit en ik merk wel een verschil. Maar eens uitgewerkt is die misselijkheid er weer terug. Ik ben nu 9w+1. Hopelijk gaat dit snel voorbij...

6 maanden geleden

Reactie op DagmarB

Ik ben vandaag 9+3d en ik hang nog dagelijks boven het toilet door alledaag ...
In plaats van voorover te buigen, ga ik mij gaan zetten op de grond of op mijn hurken. Maakt een verschil in me misselijkheid! Ik moet wel niet effectief overgeven, maar ben wel heeeeel misselijk en constant het gevoel dat ik moet spugen. Hout vasthouden dat het zonder het spugen zelf blijft bij me!

6 maanden geleden

Ik heb alles al geprobeerd, maar geen enkel medicijn helpt! Het zit in de familie bij mij, tot 8maanden zwangerschap.. :( Dit in combo met mijn suikerziekte is het wel zwaar elke dag :) Maar ik geniet ook, van de groeiende buik 馃グ

6 maanden geleden

Ik ben 9 weken en het is erger dan ooit 馃槄