30 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Een kleine vraag aan de mensen die het vroeg zeggen: hebben jullie dan geen ...
Ja dat wel maar ik ben bijvoorbeeld iemand die daarover moet kunnen praten. Ookal loopt het mis, ik zal daarover moet kunnen praten om het te kunnen verwerken. Zeker tegen de mensen die dichtbij staan zoals ouders/zus. En ik heb 2 bloedonderzoeken gedaan :)

7 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Ik heb hier inderdaad ook over getwijfeld, maar toen dacht ik: stel dat het misloopt, dan kan mijn familie/mijn dichtste geliefde die het al wisten (mama,zus,broer,schoonouders) er ook direct zijn voor mij, dan kan ik ze direct bellen. Anders ook, tuurlijk. Maar dan zijn ze niet eerst blij en ongelukkig te samen, denk ik dan. Begrijp je wat ik bedoel? Ik heb het direct verteld na mijn 2 positieve zwangerschapstesten. Samen uitkijken naar het eerste bloedonderzoek, echo, de telefoontjes van ‘mama ik ben ziek, ik ben misselijk help’ of de ‘ik heb super veel zin in dat’- en het wordt klaargemaakt —> heeft allemaal echt zijn charmes! Vrienden, inderdaad daar wacht ik wel mee

7 maanden geleden

Dank je wel voor jullie antwoorden! Ik snap inderdaad waarom jullie het al hebben gezegd. Ik ben alleen te bang dat het zou foutlopen 🥹

7 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Dank je wel voor jullie antwoorden! Ik snap inderdaad waarom jullie het al ...
Je moet eigenlijk gaan manifesteren, gaan leven alsof je echt weet dat het echt goed is en het er al is en je weet oké is goooood! Blijkbaar heeft dit wel een positief effect, !niet wetenschappelijk onderbouwd! Maar veel podcast, psychologie tonen aan dat een manifesteren een positief effect heeft. (Lekker groene mindset 💚🍀🤣)

7 maanden geleden

Reactie op November/decemberbaby

Je moet eigenlijk gaan manifesteren, gaan leven alsof je echt weet dat het ...
Ik geloof dit ook wel! Maaar heeeeel soms neemt die angst wel de overhand zonder dat je het wilt spijtig genoeg.. en ik heb ook super veel meegemaakt stilgeboorte gehad op 26 weken ook een kindje met een beperking en een miskraam.. dan schiet u heel soms die angst wel het hoofd in spijtig genoeg😞😞…

7 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik heb deze foto gemaakt en ingekaderd en dan ingepakt en zo afgegeven. We ...
Super mooi😍

7 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Dankjewel!! Jullie ook proficiat 🥰❤️ En ja klopt, het was intensief, in de ...
Jaa ik snap het het is super super zwaar ook al die medicatie in je lijf al die opvolgingen en dan die onzekerheid soms van gaat het ooit wel lukken?.. mag ik vragen ben je uiteindelijk natuurlijk zwanger geworden dan of via ivf? Of hoe gaat het als je psoc hebt want daar weet ik niet super veel van.. xx

7 maanden geleden

Reactie op November/decemberbaby

Je moet eigenlijk gaan manifesteren, gaan leven alsof je echt weet dat het ...
Ik had zelf het gevoel dat mijn hcg niet heel hoog was (71,7 op 3w 6d) waardoor ik bang ben dat het misschien niet genoeg stijgt. Ook was mijn progesteron een beetje te laag, moet nu een progebel extra opsteken (4 ipv 3). Verder ben ik wel heel enthousiast en blij hoor! En praat ik ook vaak “over ons kindje” tegen mijn vriend.

7 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Zeker en vast wel. Maar als het misloopt heb je toch ook een vangnet nodig?

7 maanden geleden

Reactie op meganneke

Zeker en vast wel. Maar als het misloopt heb je toch ook een vangnet nodig? ...
Idd dat vind ik ook wel.. ik ben ook wel iemand die graag steun heeft van mensen wat heel dicht bij mij staan🤍 mijn beste vriendin weet het zowieso al.. mijn vriend wil alleen nog wachten met het te zeggen tegen de familie