30 Reacties

7 maanden geleden

Wij hebben het verteld aan onze ouders toen ik 5,5 weken zwanger was omdat wij in een heel traject gezeten hebben (doordat ik PCOS heb)... Mijn moeder heb ik het apart en alleen verteld omdat ik met haar op reis was enkele dagen naar Spanje, mijn vader heb ik het wat later verteld (op 6w3d) in een kindersurprise (had het eitje netjes open gepruts en in het plastic ei mijn zwangerschapstest gestoken, de helften chocolade terug aan elkaar gesmolten en terug mooi in de originele verpakking ingepakt...) (dit was een groot Kinder surprise ei, niet de standaard kleine)... En mijn schoonouders had ik het verteld toen ik hen de souvenirs van op reis af gaf... Aan mijn schoonmoeder gaf ik een ketting, en achter het kussentje waaraan de ketting dan vasthing in het doosje had ik de positieve zwangerschapstest gestoken. Dus toen ze de ketting wilde aandoen moest ze eerst het kussentje uit het doosje nemen, en dan... Verassing!!! 🤪

7 maanden geleden

Voor de rest gaan wij ook wachten tot de 12weken gepasseerd zijn om het aan iedereen naast onze dichte familie te vertellen (vrienden, grootouders, nicht en neven, etc....) nu weten enkel onze ouders, mijn zus en mijn beste vriendin+ de beste vriend van mijn partner het

7 maanden geleden

Je moet vooral doen waar jullie je het best bij voelen, als het te vroeg aanvoelt, kan je nog even wachten

7 maanden geleden

Mijn werk (verplicht) mama en beste vriendin weten het al, 4w3d.. de rest zou ik nog even willen wachten (na vorige miskramen) anderzijds vind ik het dubbel omdat je dan indien het toch misgaat alles alleen moet verwerken..

7 maanden geleden

Hier weten onze ouders het al. Dit deden wij met deze 🥰

7 maanden geleden

En deze

7 maanden geleden

Reactie op meganneke

Super mooi!

7 maanden geleden

Reactie op meganneke

Oooo super mooi is een heel leuk idee zo dat rompertje 😍😍

7 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Wij hebben het verteld aan onze ouders toen ik 5,5 weken zwanger was omdat ...
Allereerst een super dikke proficiat met jullie zwangerschap! Ik heb zelf van heel dicht meegemaakt hoe zwaar zo een traject is(mijn beste vriendin zat ook een in ivf traject) dus ik ben heel blij om te lezen dat je nu zwanger mag zijn🩷🩷 en super leuk ideetjes heel mooi gedaan ik denk ook dat ik het aan mijn schoonouders en ouders al ga vertellen ma de rest wacht ik even tot 12 weken denk ik dat voelt voor mij nu gewoon het beste aan dus ga ik dat ook zo doen!

7 maanden geleden

Allereerst een super dikke proficiat met jullie zwangerschap! Ik heb zelf v ...
Dankjewel!! Jullie ook proficiat 🥰❤️ En ja klopt, het was intensief, in december wilde ik stoppen en een pauze nemen, maar mijn partner was het er niet mee eens en heeft ons beiden erdoor gesleurd door wat peptalt en ondersteuning te geven, en nu begin maart wilde ik terug stoppen, mijn aders waren al zodanig kapot geprikt van elke week zoveel keren opgevolgd geweest te zijn... Maar dan had ik een paar weken erna (wanneer ik normaal gezien moest menstrueren door de laatste Medicatie...) was er ineens een positieve test 🥰🥰🥰 we wisten niet waar we het hadden en waren echt super gelukkig en opgelucht

7 maanden geleden

Ik bedoelde peptalk* uiteraard

7 maanden geleden

Hey, ik zou ook aanraden je eigen gevoel te volgen. Wij twijfelen zelf nog enorm. Vorige zwangerschap was buitenbaarmoederlijke en dat was toch een klein trauma om te verwerken. We wisten zelf maar dat ik zwanger was doordat het fout ging. Had innesteling voor menstruatie aangezien. En nu wil ik het ergens graag al met iemand delen, maar zijn we bang dat het weer fout gaat. Voorzichtig blij dus. Vorige keer was het een lang verwerkingsproces voor mij. Maar langs de andere kant zou ik het niet zo lang willen verbergen als het weer zou fout gaan 🙈.

7 maanden geleden

Mijn schoonouders, ouders, broers en zussen weten het. Voor de rest wil ik ook wachten op 12weken (ik ben bang voor boze ogen 🙈). Mijn schoonouders wisten niet eens dat m’n spiraaltje er uit was, dus wij gaven een gouden huwelijks cadeau op de dag dat ze zoveel jaar getrouwd waren. Want dat verdiende wel eens een cadeautje. Dit was het doosje dus 🥹 Mijn broers en zussen en mama heb ik allemaal een paascadeauutje gegeven, ogen toe! En een tshirt (vanuit zeeman) met daarop nonkel titi, tante mimi, mutie,… zelf gemaakt met drukdingens uit ava, in hun handen gelegd! Surpriseeee ogen open!

7 maanden geleden

En om het extra te maken heb ik m’n zussen en mama verzameld om samen voor de zekerheid in de badkamer nog een extra test te doen, om dat ook eens te ervaren en voor echt echt. Dat was echt super leuk!

7 maanden geleden

Reactie op November/decemberbaby

En om het extra te maken heb ik m’n zussen en mama verzameld om samen voor ...
Dit is echt te schattig en te lief om te lezen! 🥰

7 maanden geleden

Hier ook verteld tegen mijn ouders, zus, schoonouders en schoonzus en mijn beste vriendin. Verder wachten we nog even 😊

7 maanden geleden

Ik ben aan het wachten op het volgende bloedonderzoek en de eerste echo voor ik het vertel aan mijn ouders.

7 maanden geleden

Ik heb deze foto gemaakt en ingekaderd en dan ingepakt en zo afgegeven. We hebben het op Pasen en paasmaandag verteld aan onze ouders langs elke kant. Ik was toen ong 5w ☺️

7 maanden geleden

Een kleine vraag aan de mensen die het vroeg zeggen: hebben jullie dan geen schrik dat er nog iets misloopt? En hoeveel bloedonderzoeken heb je dan afgewacht?

7 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Een kleine vraag aan de mensen die het vroeg zeggen: hebben jullie dan geen ...
Ik heb het verteld net voor ik mijn resultaten wist, ik heb geen bang dat het misloopt, ik hoop enkel op het best en neem zeker al de rust die ik kan nemen. Als er toch iets zou mis gaan, ookal gaan we daar niet van uit, heb ik wel de dichte mensen rondom mij om het mee samen te verwerken en me aan op te trekken...