7 Reacties

4 maanden geleden

Dat is jammer, mss eens een afspraak maken bij de baas voor wie hij rijd of hij de periode wanneer je uitgerekend bent mss familiaalverlof kan nemen dan kan hij er wel bij zijn of dat hij dichter in de buurt zou kunne rond rijden zodat moest het vroeger zijn hij er wel nog zou raken optijd, heeft mijn vader ook gedaan toen ik geboren werd normaal mogen ze dat niet weigeren

4 maanden geleden

Mijn vriend is ook vrachtwagen chauffeur, wij hebben het er nog niet over gehad maar, Tot januari afgelopen jaar ben ik ook 8jaar lang chauffeur geweest, al mn vrienden zijn chauffeur en de meeste zijn ook ondertussen papa, veel van dichtbij meegemaakt. De meeste gingen de laatste weken nationaal rijden, ritjes binnen Nederland & België en dan niet te ver weg. De ene begon met bevallen 2 uur voor hij op maandag ochtend moest gaan, de andere op vrijdag avond als hij net thuis was. Maar ook wel mee gemaakt dat ze eventueel de trailer mochten neerzetten bij een klant en dan met de trekker snel naar huis gereden. Ik heb nog niet gehoord dat het mis ging. Als vrouw moet je beseffen dat als het begint je echt nog wel even de tijd heb, zorg dat hij optijd op de hoogte is, dat je tassen klaar staan, en soms kun je zelfs nog rustig een douche nemen. Ken ook bedrijven waarvan de planner of iemand van kantoor met een rijbewijs er gelijk heen is gereden, vrachtwagen overgenomen heeft en de nieuwe papa met de personen auto naar huis mocht rijden. 😇 komt wel goed, als chauffeurs ergens mee om kunnen gaan is het tijdsloten en laad en los tijden 😜 dus ook vast die van ons 😊

4 maanden geleden

Reactie op Suziee2024

Mijn vriend is ook vrachtwagen chauffeur, wij hebben het er nog niet over g ...
Bedankt, dit stelt me wel gerust😅

4 maanden geleden

Mijn man werkt ook op een uur rijden van huis. Hij heeft verlof aangevraagd in die periode, maar als hij het niet krijgt zei hij ook dat ik gewoon de ambulance moet bellen 🤗

4 maanden geleden

Mijn man gaat op zaventem werken hij zal ook een uur van ons huis zijn hij gaat proberen regelen dat hij rond de periode van de uitgerekende datum vrij kan krijgen anders is het iemand van familie bellen om mij te brengen zodat mijn man direct kan vertrekken naar ziekenhuis (maar ik verwacht dat mijn water snachts breekt zoals bij mijn eerste zoontje)😅

4 maanden geleden

Hier ook een partner die met de vrachtwagen rijd. Vorige keer wist ik in de namiddag dat ik ‘s avonds naar het ziekenhuis moest om ingeleid te worden. Dus heeft hij met zijn baas contact opgenomen en kon hij last minute thuis blijven. Was heel begripvol. Hoe het nu zal lopen, geen idee. Indien hij er niet kan zijn onmiddelijk, bel ik familie op die mij evt kunnen wegbrengen.