7 Reacties

5 maanden geleden

Hahaha heel verstaanbaar! Ik had dit ook en rond week 13-15 is dit opeens weggegaan.. ik had ook last van korstjes die dan konden bloeden 😳🥲 Ik probeerde niet te hard mijn neus te snuiten, soms kort wat te dampen met warm water op fornuis te zetten en dan af en toe erboven te gaan hangen .. dan kwam alles wel wat los.. nu denk ik wel dat spoeling met zoutwater wel oké kan zijn? En zeker als je dit zelf maakt? Heb je een vroedvrouw? Want die kan je ook echt heel handige tips geven ..

5 maanden geleden

Ik mocht van mijn gynaecoloog wel otrivine anti allergie gebruiken in plaats van mijn vaste neusspray, maar geen is waarschijnlijk wel beter.

5 maanden geleden

Physiomer neusspoeling met zeewater helpt en kan geen kwaad. Mag je zoveel doen als je zelf nodig vindt. Ik was zelf naar de apo gegaan om neusspray en kreeg Otrivine maar de HA zegt dat die kan zorgen voor een vernauwing van de bloedvaten die naar de placenta gaan dus heeft ze me verboden van die nog te gebruiken.

5 maanden geleden

Ik heb dit ook ook heel erge keelpijn ‘s nachts al 2 weken 🫠 echt zo irritant

5 maanden geleden

Ik heb dit ook ook heel erge keelpijn ‘s nachts al 2 weken 🫠 echt zo irrit ...
Ja dat heb ik ook. Ik denk door de verstopte neus… Hopelijk zijn we er snel van verlost 😊

5 maanden geleden

Idem hier! 15w en reeds tweede keer ‘verkouden’. Nu de laatste keer al een week en in het begin ook keelpijn en hoesten. Bleek toen wel op mijn nipt dat ik zwakpositief testte voor COVID 🙃 ik heb zowiezo erg gevoelige luchtwegen dus dat helpt natuurlijk niet. Zoutspoeling helpt bij mij langs geen kanten… ikzelf gebruik mijn gewone spray maar enkel voor het slapengaan zodat ik toch m’n nachtrust heb. Het wordt inderdaad afgeraden maar de invloed is niet echt bewezen en mijn vroedvrouw zei dat het wel oké was zolang je niet systematisch en langer dan 7d gebruikt.

5 maanden geleden

Pff zelfde probleem, net 14 weken, maar al van de vrijdag avond bezig…ik kom er gek van, kan totaal niet slapen & krijg het benauwd als ik in me bed lig om te slapen… Snuiten enz helpt ook niet en hoger liggen ook niet 1gat volledig toe en de andere heel soms beetje open. Iemand een idee wat kan helpen?