10 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb er niet voor gekozen, gebeurde automatisch de uitgebreide en dit staat in de brochure van het ziekenhuis waar de staal geanalyseerd wordt (Uz Leuven) hier

6 maanden geleden

Wij hebben een folder meegekregen bij de gynae. Maar je vindt die info ook meestal op de website van je ziekenhuis terug denk ik

6 maanden geleden

Je hebt inderdaad de uitgebreidere en eenvoudige test. Ze hebben ons verteld dat die even duur was dus we hebben voor alles gekozen. 🙂

6 maanden geleden

Wij konden zelf niet kiezen omdat UZ Gent sowieso enkel de uitgebreide doet, maar dit wouden wij zelf ook. Wij konden wel kiezen of we wouden weten mocht er een fout in de chromosonen zitten ipv fertiliteit later. Dat wouden we wel weten alsook het geslacht.

6 maanden geleden

Heb er nooit voor gekozen en er is ook nooit vraag naar geweest tussen iets wat ik kon kiezen alles ging automatisch xx

6 maanden geleden

Bij ons ging het trouwens via uz Leuven

6 maanden geleden

Je kan inderdaad kiezen uit 3 dingen. 1) de hoofdtrisomie's waaronder de belangrijkste zoals down syndroom enzo... 2) nog een uitgebreide trisomie test waaruit iets kan komen maar niet altijd iets over geweten is. 3) of je kindje zelf kinderen kan krijgen of niet. Dit is de simpele uitleg van de gynaecoloog die wij kregen.

6 maanden geleden

Reactie op jana3006

Je hebt inderdaad de uitgebreidere en eenvoudige test. Ze hebben ons vertel ...
Is toch gratis?

6 maanden geleden

Reactie op MommyOf3Children

Is toch gratis?
Ale niet gratis mar wel volledig gedekt door de mutualiteit...

6 maanden geleden

Reactie op MommyOf3Children

Is toch gratis?
Klopt!