10 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Ils007
Heb ook zo iets gehad vorige week. Heb uiteindelijk rustige muziek op moete ...
Ik ben bij men ratjes gaan zitten om men rust terug te krijgen maar als ik op een andere plek ben gaat dit moeilijk en rustige muziek is niet echt mijn ding, welke muziek luister je dan als ik vragen mag ik wil het zeker proberen☺️
6 maanden geleden
Ik heb sinds ik zwanger ben ook regelmatig eens hevige ruzies met m’n man.
Op het moment zelf ben ik ook enorm hevig, nadien besef ik wel dat ‘t volledig hormonaal is.. Hij kan er precies maar niet mee om..
Ik kijk ook uit met een licht bezorgd bang hartje naar de volgende echo (maandag a.s.) maar als de stress maar van korte duur is, en je uzelf weer kunt kalmeren nadien, zou ik me niet al teveel zorgen maken, en dus gewoon afwachten..
Die steken kunnen groeipijn zijn van je baarmoeder, of gewoon je darmen die lastig doen (darmen zijn je tweede brein, en merken stress op voor je hoofd t opmerkt! Die geraken ook overstuur als gevolg)
6 maanden geleden
Heyla.. ik snap dat je je zorgen maakt. Ik heb elke dag veel stress door een kindje met een beperking en autisme( dat brengt dagelijks stress met zich mee helaas) en mijn dochter is nu 18 maanden oud en gezond.. teveel stress is natuurlijk niet goed ma een leven zonder stress bestaat niet dan zouden er geen baby’s mee geboren worden want iedereen heeft wel eens stress de een al wat meer als de ander.. ik zou het proberen los laten komt allemaal goed!🤍🤍 en niet teveel piekeren want dan maak je het nog erger in je hoofd.. daar ken ik ook alles van
6 maanden geleden
Reactie op LoreBaby
Ik heb sinds ik zwanger ben ook regelmatig eens hevige ruzies met m’n man.
...
Ja heb ik ook ik heb erge moodswings en ben soms liever alleen dan bij men man, hij kan er ook moeilijk mee omgaan omdat ik voor de zwangerschap lief en aanhankelijk was en nu niet meer alles wat hij doet irriteert me en ik kan er ook niet echt mee om want ik ben helemaal niet zo ik heb hem graag en graag zen affectie en nu totaal niet meer