11 Reacties

6 maanden geleden

Probeer jezelf toch wel een beetje te forceren en eventueel appelsap te drinken ook... Ikzelf heb voor mijn zwangerschap veel last gehad van nierstenen omdat ik nooit genoeg water dronk en hier heb ik vorige week ook weer eventjes last van gehad... Kan enorm pijnlijk zijn en is het echt niet waard. De baby neemt nog eens extra vocht en voedingsstoffen van jou, dus je moet ook ergens zorgen dat je voor je eigen lichaam ook nog zorg draagt 😘

6 maanden geleden

Je kan gerust water met een smaakje nemen of waterdrop blokje erbij .. ze hebben verschillende soorten dus genoeg keuze om te proberen en zal je niet snel beu zijn ☺️ je hebt ook extra vocht nodig want je maakt extra bloed aan en de baby neemt en drinkt ook van jou voedingsmiddelen.. succes 😇

6 maanden geleden

Hier hetzelfde. Ik ven sowieso iemand die heel weinig drinkt. Maar net kwam mijn vriend beneden en vroeg hij hoeveel ik vandaag al gedronken had…. Ik keek naar mijn waterfles en blijkt dat ik op heel de dag nog maar 250ml water heb gedronken…

6 maanden geleden

Ik word misselijk van water op kamertemperatuur. Koud water lukt me wel goed. En ijsblokjes ook 😅 Heb nu voor op het werk een (valse) Stanleycup besteld om ook als ik niet dichtbij de koelcel sta een deel water koel te houden en voor als ik ontvang ben. Misschien lukken warme drankjes wel? Bv. soep en thee, dit telt ook mee voor je vochtinname!

5 maanden geleden

Ik drink ook bijna geen water.. wat mij helpt is bruiswater of gewoon ice tea😂 zolang ik maar drink zeker ik probeer me er niet te druk om te maken als het niet gaat gaat het niet.. hopelijk gaat het in het 2de trimester beter

5 maanden geleden

Ik ben vandaag achter grenadine geweest om bij fris spuitwater te drinken. Ik kreeg ook bijna geen water meer binnen... Dit helpt vandaag wel. In alle andere dranken heb ik ook totale afkeer...

5 maanden geleden

Idem ..

5 maanden geleden

Ik ben zo blij om te lezen hoeveel vrouwen dit ervaren. Hier ook exact datzelfde probleem. Ik probeer vruchtensap te drinken en dat vaak aan te lengen met water tot zo ver het lekker blijft. Alle beetjes helpen. Vaak ben ik al tevreden als ik zie dat ik toch 1L heb binnengekregen. Grenadine heb ik geprobeerd, maar dat smaakte me na 2 dagen al niet meer. Eens dacht ik ook te compenseren met melk, maar dan ervan overgegeven en melk is echt degoutant als je dat terug moet geven. Ik moest extra braken door de geur. 🥴😅 Ik hoop dat je net als ik steun haalt uit al deze reacties en beseft dat je niet alleen bent. :)

5 maanden geleden

Bruiswater, bruiswater, bruiswater en allerlei soorten thee. Ondertussen ook liever koud dan warm (:

5 maanden geleden

Ik kocht onlangs waterdrops en ben daar wel tevreden over. Ik dronk voordien líters water per dag en sinds ik zwanger ben, word ik al misselijk door aan water te denken. Met die waterdrops helpt het wel.

5 maanden geleden

Ik kan niet zonder mijn water 🙈