13 Reacties
7 maanden geleden
Ik maak me denk ik vooral zorgen over dat het zo plots gestopt is. Ervoor voelde ik echt dat er vanalles bezig was in mijn buik, maar nu voel ik er niets meer. Ik vreesde het ergste voor de bloedtest van vandaag, maar mijn HCG was meer dan verdubbeld op die twee dagen dus dat is gewoon prima. Misschien inderdaad minder nadenken want ik maak mezelf gek.
7 maanden geleden
Bij mij komen en gaan de kwaaltjes ook de afgelopen 10 dagen.. De ene dag heb ik super gevoelige borsten en de andere dag voelt het normaal.. de steken in mijn onderbuik heb ik ook sommige dagen.. dat zou bandenpijn kunnen zijn.. voor de rest ik sommige dagen heel moe, en andere dagen totaal niet 😅 Ik ben momenteel 5w + 4. Gisteren nog bloed getest en mijn hcg lijkt mooi te stijgen ☺️
Erop proberen te vertrouwen en niet teveel te stressen, maar gemakkelijk is het niet. Ik ben ook blij als mijn kwaaltjes er weer zijn na een dag niet ofzo 😅
7 maanden geleden
Ik word hier ook super onzeker van! Vandaag voelde ik me goed terwijl ik de andere dagen best misselijk was en veel pijn aan mijn borsten had word hier zo onrustig van😢😢
7 maanden geleden
Reactie op Sproetie
Ken het gevoel 🙈 maar toch proberen van u af te zetten.. Stress is ook nie ...
Ja ik doe echt heel hard mijn best om goede dingen te manifesteren! Kom op daar we kunnen het hahah🙏🏼🤍🤍
7 maanden geleden
Zelfde hier. Afgelopen week enorm last van mijn borsten en buik. Vandaag voel ik ook niet veel symptomen. 😒 het is normaal dat dit wat schommelt denk ik 🤞🏻
7 maanden geleden
Reactie op Sproetie
Bij mij komen en gaan de kwaaltjes ook de afgelopen 10 dagen.. De ene dag h ...
Wel een hele opluchting om te lezen dat het niet persé iets wilt zeggen. Ik heb tot de eerste echo geen bloedtest meer ingepland staan, maar ga het voor mijn eigen gemoedsrust toch nog eens laten checken bij de huisarts.