13 Reacties

7 maanden geleden

Hoi! Ik ben momenteel 3w en 3d zwanger en heb - buiten zeer gevoelige borsten - ook nog geen krampen / misselijkheid.

7 maanden geleden

Hi! Van mijn eerste kind had ik totaal niets van kwaaltjes. En tot nu toe van de tweede kind ook geen. Geen kwaaltjes betekent niet dat er iets mis gaat.. je mag juist blij zijn dat je geen of weinig last hebt. Enjoy! Xx

7 maanden geleden

Ik maak me denk ik vooral zorgen over dat het zo plots gestopt is. Ervoor voelde ik echt dat er vanalles bezig was in mijn buik, maar nu voel ik er niets meer. Ik vreesde het ergste voor de bloedtest van vandaag, maar mijn HCG was meer dan verdubbeld op die twee dagen dus dat is gewoon prima. Misschien inderdaad minder nadenken want ik maak mezelf gek.

7 maanden geleden

Bij mij komen en gaan de kwaaltjes ook de afgelopen 10 dagen.. De ene dag heb ik super gevoelige borsten en de andere dag voelt het normaal.. de steken in mijn onderbuik heb ik ook sommige dagen.. dat zou bandenpijn kunnen zijn.. voor de rest ik sommige dagen heel moe, en andere dagen totaal niet 😅 Ik ben momenteel 5w + 4. Gisteren nog bloed getest en mijn hcg lijkt mooi te stijgen ☺️ Erop proberen te vertrouwen en niet teveel te stressen, maar gemakkelijk is het niet. Ik ben ook blij als mijn kwaaltjes er weer zijn na een dag niet ofzo 😅

7 maanden geleden

Ik word hier ook super onzeker van! Vandaag voelde ik me goed terwijl ik de andere dagen best misselijk was en veel pijn aan mijn borsten had word hier zo onrustig van😢😢

7 maanden geleden

Ik word hier ook super onzeker van! Vandaag voelde ik me goed terwijl ik de ...
Ken het gevoel 🙈 maar toch proberen van u af te zetten.. Stress is ook niet bevorderlijk, dus positieve mindset 🤞🏻🍀

7 maanden geleden

Reactie op Sproetie

Ken het gevoel 🙈 maar toch proberen van u af te zetten.. Stress is ook nie ...
Ja ik doe echt heel hard mijn best om goede dingen te manifesteren! Kom op daar we kunnen het hahah🙏🏼🤍🤍

7 maanden geleden

Zelfde hier. Afgelopen week enorm last van mijn borsten en buik. Vandaag voel ik ook niet veel symptomen. 😒 het is normaal dat dit wat schommelt denk ik 🤞🏻

7 maanden geleden

Hier ook: last van gevoelige tepels en ik moet veel pipi doen. Af en toe eens een geurtje die feller is of wat ' mottig' worden. Ik heb wel al Navilit voorgeschreven gekregen 😂 De gyne zei dat ik dit hoogswaarschijnlijk wel nodig zal hebben

7 maanden geleden

Reactie op Sproetie

Bij mij komen en gaan de kwaaltjes ook de afgelopen 10 dagen.. De ene dag h ...
Wel een hele opluchting om te lezen dat het niet persé iets wilt zeggen. Ik heb tot de eerste echo geen bloedtest meer ingepland staan, maar ga het voor mijn eigen gemoedsrust toch nog eens laten checken bij de huisarts.

7 maanden geleden

Reactie op Joellemes1996

Zelfde hier. Afgelopen week enorm last van mijn borsten en buik. Vandaag vo ...
Hoe lang ben jij zwanger?

7 maanden geleden

Reactie op nadinevpl

Hoe lang ben jij zwanger?
Ik ben 6w +4 volgens de echo, ben gisteren bij de vroedvrouw geweest en het is dus heel normaal dat de kwaaltjes komen en gaan ☺️ eerste echo alles in orde. Hebben het hartje zelfs al zien kloppen 😍

7 maanden geleden

Reactie op Sproetie

Ik ben 6w +4 volgens de echo, ben gisteren bij de vroedvrouw geweest en het ...
Wauwww geweldig! 😍