21 Reacties
6 maanden geleden
Super veel succes straks wat spannend😘 heb mijn eerste echo al gehad met 7 w 5 dagen dus nu is het weer wachten tot 12 weken🍀🤞🏼
6 maanden geleden
Super veel succes straks wat spannend😘 heb mijn eerste echo al gehad met 7 ...
Ik vandaag op exact 7 weken. Wat een zalig moment, wanneer je t hartje ziet flikkeren en als je het dan kan horen!
Bij mij zou ze ook de sprong maken naar week 12 nu, maar ik heb er nu al 2 helse weken opzitten na die bloedafname. Ik heb mezelf echt wel wat gek gemaakt, en mag op 9 weken nog eens teruggaan. ☺️ 🥰
6 maanden geleden
Supergoed nieuws. Alles ziet er top uit. Hartje zien flikkeren en 21 mm groot. De baby was ook veel aan het bewegen wat best gek was om te zien.
Wel zo een opluchting om na 8weken en 5 dagen te zien dat het echt echt is. Vroeg me hele tijd af of het wel leeft. Dat werd onmiddelijk duidelijk. Niet verwacht dat ik het al zo zou zien bewegen. Uitgerekend op 18 december 😍
6 maanden geleden
Reactie op Shirley91
Supergoed nieuws. Alles ziet er top uit. Hartje zien flikkeren en 21 mm gro ...
Super blij voor jou!! Trouwens we zijn op dezelfde dag uitgerekend 😍
6 maanden geleden
Reactie op LoreBaby
Ik vandaag op exact 7 weken. Wat een zalig moment, wanneer je t hartje ziet ...
Super blij voor jou!! Dan valt er toch een hele last van je schouders e??🥹 ja tis moeilijk om die angsten uit te zetten e ik snap het wel hoor.. en ja ik heb ook wel nog een echo opstaan met 11 weken zodat mijn vriend ook meekan dat is in een privé praktijk.. want hij is zelfstandig en kan niet meer naar het ziekenhuis helaas is dat te moeilijk voor hem dus vandaar.. maar fijn van de dokter dat ze je eerder laat gaan! Dus nu nog 2 weekjes wachten dat valt beter mee dan tot 12 weken want als je zo angstig bent is dat idd lang! Ma toch hoop ik dat je je na de echo van gisteren beetje rustiger voelt nu🩷
6 maanden geleden
Reactie op Shirley91
Dankuwel 😍 oh echt keileuk! Vind best spannend zo kort bij kerst 😄
Jaaa spannend e.. word een mooie kerst met zo een kleine baby🥹😍😍 en ik ben de 20ste jarig dus wie weet deel ik mijn verjaardag 😂
6 maanden geleden
Jaaa spannend e.. word een mooie kerst met zo een kleine baby🥹😍😍 en ik b ...
Ooh. Dat zou zo speciaal zijn eh. Ik verjaar ook op dezelfde dag als mijn vader met exact 30 jaar verschil. Heel speciaal. Dat word dus niet verdergezet. Maar ik weet 100 procent zeker dat de innesteling gebeurd is op 27 maart. Mijn verjaardag. Dus wel onstaan op mijn en mijn vader zijn verjaardag. Dat is toch ook wel speciaal 😄