11 Reacties

5 maanden geleden

Idem hier ... denk idd vooral omdat we zo ziek zijn ..

5 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Ik ben ‘blij’ dat ik niet de einige ben maar merk dat ik drek in paniek schiet en dat er allerlei scenario’s door mijn hoofd gaan en dat ik bang ben dat het niet beter gaat worden maar alleen maar erger maar daardoor maak ik het nog moeilijker voor mezelf..

5 maanden geleden

Ik ben ‘blij’ dat ik niet de einige ben maar merk dat ik drek in paniek sch ...
Ik snap het volledig..

5 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Ik snap het volledig..
🥺🥺

5 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Dit vooral, eigenlijk. Dat constant ziek gevoel, de constante ´aanwezigheid´ van mijn lichaam. Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen, maar in normale toestand was ik me niet elke minuut van de dag bewust van mijn maag. Natuurlijk weet ik dat ik een maag heb, maar die functioneerde zoals het moest en dat was het, ik stond er niet bij stil. Maar nu ben ik elke seconde van de dag bewust van de aanwezigheid van mijn maag. Gisteren wou ik het liefst van al over de grond kruipen als een slak om te vermijden dat ik me recht moest zetten. Ik lig nachten wakker door het wee gevoel in mijn maag. Ik ben moe. Ik ben lastig. Ik drink te weinig. Ik eet niet gevarieerd. Ik ben te uitgeput om dagelijks voor de lol een wandeling te gaan maken puur omdat het aangeraden wordt. Fuck dat, ik wil gewoon wenen omdat ik me zo bagger voel. Ik zoek ruzie met mijn man omdat ik de prikkels van mijn lichaam niet kan verwerken. Ik ben dit zo beu. Geen wonder dat we ons depri voelen als we ons fysiek zo slecht voelen.

5 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Dit vooral, eigenlijk. Dat constant ziek gevoel, de constante ´aanwezigheid ...
Helemaal dit

5 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Dit vooral, eigenlijk. Dat constant ziek gevoel, de constante ´aanwezigheid ...
Wauw…. Dit doet me goed om te lezen en om te weten dat ik niet alleen ben! Dank je wel voor dit.. het spijt me dat je je ook zo ellendig moet voelen.. tis allemaal heel veel e ik snap het helemaal je schrijft precies wat ik voel🤍 dikke knuffel

5 maanden geleden

Ik denk dat we vooral de energie niet mogen onderschatten die dit vraagt van ons lijf. Alles is gewoon lastiger. En dan nog eens al die kwaaltjes en zorgen daarbovenop. Probeer het jezelf vooral noet kwalijk te nemen. Alles op zijn tijd. Alles zoveel mogelijk op je tempo. Normaal gaat het iets beter in het 2de semester ❤️‍🩹

5 maanden geleden

Wauw…. Dit doet me goed om te lezen en om te weten dat ik niet alleen ben! ...
Allemaal knuffels voor elkaar en voor onszelf, because we are doing this, ladies! 🥳💕 We are all in this together 🎤🎶 (om even to lighten up the mood)

5 maanden geleden

Ik herken het ook. Ik voel mij ellendig en daarbij bijna niet slapen! Wij zijn onverwacht zwanger en zit nu zo hard met de gedachte of ik dit allemaal ga aankunnen. Ik ben 42 en mijn man 47. Dus op dit moment een groot dilemma.

5 maanden geleden

Ik herken het ook. Ik voel mij ellendig en daarbij bijna niet slapen! Wij ...
Hey Kelly En waarom zou jij dit niet aankunnen? Ik ben er zeker van dat jij dit super goed ga doen leeftijd draait er toch niet om hoeveel liefde jij je kindje gaat geven! Mijn partner is 43 en de beste papa ooit! Komt helemaal goed 🩷🩷