3 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb dit ook ik ben 12w en 3d op dit moment en ik heb dit ook al een aantal weken, ik weet ook niet echt wat ik eraan kan doen ik ben heel moe tijdens de dag maar kan s'avonds toch niet makkelijk slapen, mijn man zegt dat ik rare dingen doe zoals opstaan en in de kast kijken of praten in men slaap wat ik anders nooit deed maar ik herriner mij dit niet enige wat ik me wel herinner zijn de rare dromen die ik heb nachtmerrie's het zijn de raarste dingen waar ik over droom maar ik heb geen idee morgen ga in naar de gynaecoloog ik zal daar eens vragen of er iets is wat we kunne doen er tegen en ik laat het weten☺️

5 maanden geleden

Proberen luchtig te houden voor je naar bed gaat? Zoals geen drukke/ intense films of series kijken? Geen serieuze gesprekken voor het slapen gaan? Denk ik Ik denk dat je buiten dat niet super veel kan doen.. de enge dromen komen en gaan met periodes .. bij mij toch. Ik denk dat je nu eenmaal veel dingen verwerkt in je slaap en dat er nu ook veel bezig is in je hoofd ..

5 maanden geleden

Hier juist hetzelfde! Ik slaap al nachten slecht en droom ook viez.. hierdoor sta ik ‘s morgens ook niet met zo een leuk gevoel op.. ik denk niet dat je er veel tegen kunt doen🥺