8 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb al sinds het begin heel slechte nachten. Elke houding is pijnlijk (bekken, rug) 🙃 heb een zwangerschapskussen gekocht maar dat helpt me niet echt.

4 maanden geleden

Hier ook, 18w + 4d ... heb het deze morgen erover gehad met mijn osteopaat maar die geeft ook aan dat dit even een fase is ... eventueel extra opvullen met kussens

4 maanden geleden

17 + 4 weken zwanger en sinds een weekje slaap ik heel slecht. Moet sindsdien ook elke nacht wel eens opstaan voor het toilet, meestal rond 5 à 6u en nadien kan ik niet meer slapen. Wat ervoor zorgt dat ik me heel moe voel en daardoor ook slecht wordt. Daarnaast lig ik precies ook nooit echt helemaal goed.

4 maanden geleden

17w en slaap ook heel slecht.. ik vind geen enkele goede houding en word meermaals per nacht wakker. Zwangerschapskussen helpt ook niet echt bij mij

4 maanden geleden

Hier ook vanaf 5u klaarwakker 😩 16+5

4 maanden geleden

Ik steek tegenwoordig een gewoon hoofdkussen tussen men knieën (naar m’n buik toe, zalig!) en ik slaap niet alleen beter, m’n ongemakken aan m’n bekken, rug en stuit overdag zijn zo goed als verdwenen…

4 maanden geleden

Reactie op LoreBaby

Ik steek tegenwoordig een gewoon hoofdkussen tussen men knieën (naar m’n bu ...
Omg dit doe ik ook sinds een weet ik heb zo onrustige benen niet normaal en dit helpt echt enorm!! Moet mijn zwangerschapskussen terug uit zolder halen ik ga dat zo maar doen anders vergeet ik het weer hihi

4 maanden geleden

Hier ook slecht slapen.. (19w+3) Zowel rug als linkerzij doen pijn (bekken & heup) , vaak wakker worden om te plassen,… Ik hoop dat het een fase is 🙃.