11 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb zelf wel al een buggy gekocht maar voor de kleren probeer ik me in te houden tot als ik het geslacht weet 🙃

6 maanden geleden

Ik zit op 11+5. Ben al bij m'n moeder op zolder gaan kijken (bedje en park heeft ze nog dus die hoef ik al niet meer te kopen). Ik wacht het resultaat van de NIPT af voor Ik aan het echte shoppen begin. Ben wel al wat online aan het opzoeken naar inspiratie 😉

6 maanden geleden

Ik ben van plan om pas in de zomervakantie te beginnen shoppen. ☺️ Tegen dan weten we ook het geslacht en heb ik 2 maanden tijd om me er mee bezig te houden, ik zie het als bezigheidstherapie! 😁 Eerlijk toegeven: ik heb wel al 1 (neutrale) rompertje gekocht omdat het sterker was dan mezelf! Ik was toen maar 7w zwanger, maar wou wel al iets kopen zodat de baby weet dat het welkom is. Klinkt bizar, I know, maar het was eerder voor mezelf, het goede willen jinxen :)

6 maanden geleden

Bij mij kriebelt het ook om kleertjes te kopen, maar ik hou me redelijk in… Heb wat neutrale dingen gekocht. ‘k heb al wat zwangerschapskledij voor mezelf en ik vind dat we eerst een naam moeten hebben :D. Voorts wil ik eerst ruimte maken voor ik grote stukken aankoop.

6 maanden geleden

Aangezien mijn stijl “sad beige mom” is heb ik al wel wat kledingstukjes geshopt die ik echt te mooi vond. Wij hebben vrijdag onze NIPtest dus nog heel even wachten om geslachtgericht te kunnen shoppen 🤗🤗🤗🤗

6 maanden geleden

Vanaf de niptest in orde is en we het geslacht weten, gaan we volop aan de slag ( kleren, kinderkamer etc)

6 maanden geleden

Ik begin pas in de zomer aangezien er dan pas wintercollectie is.. ook is het mijn 4de en zl mijn kindjes zijn in de winter geboren heb al veel kleertjes voor jongens en meisjes dat is wel heel handig 🙈

6 maanden geleden

Ik wacht tot de uitslag van de NIPtest🥰😍!

6 maanden geleden

Bij ons het 2de kindje dus wij hebben eigenlijk alles zo goed als staan, maar wij gaan pas na de uitslag van de Nipt test een nieuwe kamer shoppen en kijken voor een buggy voor 2 kindjes enzo, vind het heel belangrijk om te weten of de kleine helemaal gezond is voor ik echt nieuwe dingen aankoop😊

6 maanden geleden

Hier heel wat vrienden die al een kindje hebben, waar wij al wat spullen van overnemen :) vb. Buggy, ververstafel, autostoel, …

6 maanden geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap kocht ik al heel snel enkele dingetje maar dat draaide uit in een miskraam dus bij de tweede poging wachtte ik bewust een tijd voor ik iets kocht. Omdat ik het wat te pijnlijk vond om die dingen die zien liggen van het eerste kindje ☺️. Donderdag heb ik mijn 12 weken echo dus ik wacht gewoon weer af😊. Maar ondertussen hebben we natuurlijk wel al wat spullen die we gewoon kunnen hergebruiken 😁