10 Reacties
5 maanden geleden
Hey Justine! Ik snap dat elk steekje je zorgen laat maken maar das normaal dat je hier en daar vanalles gaat beginnen te voelen.. binnekort ga je ook bandenpijn krijgen dat voelt als lichte menstruatiepijn en is heel normaal is eigenlijk een goed teken want alles groeit erbinnen hard! Vandaag had ik ook een rare steek maar dan in mijn poep hahahaha😂 ons lichaam is gewoon raar soms! Ik zou er niet teveel achter zoeken ookal snap ik dat het soms moeilijk is zeker als je al een miskraam hebt gehad! Heb je niet een zelfstandige vroedvrouw waar je contact mee kunt hebben of een berichtje kan sturen terwijl je op vakantie bent? Bij mijn 3de zwangerschap van mijn dochter had ik er eentje en dat is zo fijn! Je bent drek gerustgesteld en kunt haar echt alle vragen stellen op elk moment van de dag! Zou ik zkr aanraden 🩷 geniet lekker van je vakantie meid! ☀️
5 maanden geleden
Hey Justine! Ik snap dat elk steekje je zorgen laat maken maar das normaal ...
Ooh bedankt voor je geruststellend berichtje!! Had ik eventjes nodig. Die bandenpijn heb ik inderdaad ook sinds de laatste dagen, maar ‘t zijn die steekjes recht in m’n vagina die ik zo vreemd vond 🤭 de kans zal wel klein zijn zeker… maar dan gewoon de gedachte van ooh we zijn opreis en kunnen hier niet controleren + gingen het hier ook delen op onze socials ….
Heb het al af en toe gehoord van een vroedvrouw, maar ik dacht dat dat gewoon achteraf was? 🤭
5 maanden geleden
Reactie op Justine96
Ooh bedankt voor je geruststellend berichtje!! Had ik eventjes nodig. Die b ...
Ik zou me er echt niet teveel zorgen om proberen te maken ookal is dat makkelijker gezegd als gedaan ik weet het…een miskraam doet echt heel veel pijn dat is zoals bevallen dus dan had je wel onmiddellijk gevoeld.. kzou echt proberen te vertrouwen op je lichaam en je baby’tje🤍 en ja dat gaat dat is zo fijn! Je moet eens op internet zoeken of op Instagram meestal hebben ze wel allemaal een profiel hoor ! Ik heb zoveel gehad aan mijn vroedvrouw ik kon haar zelfs ‘s nachts bellen moest er iets aan de hand zijn en ik kan haar echt elk moment van de dag sturen ook in het weekend en op feestdagen ik zou het echt aanraden ! 🤍
5 maanden geleden
Reactie op Justine96
Awel, ik had de vorige keer een miskraam op 10 weken en heb er niets van ge ...
Ooo echt?? 🥺🥺 sorry wist ik niet ! Ja ik heb ook eens een miskraam gehad en ik heb echt zoveel pijn gehad dat ik ben flauwgevallen toen.. is voor iedereen anders dan maar maak je niet teveel zorgen die steekjes zullen echt onschuldig zijn!! 🩷🩷
5 maanden geleden
Steken beneden zijn normaal, wel beangstigend! Bij mijn miskraam was de pijn zo heftig dat ik amper kon functioneren, nu heb ik ook veel buikpijn, al harde buiken, ook steken/krampen. Gyn meldde me dat hoe meer zwangerschappen hoe sneller de baarmoeder groeit en mocht er gerust op zijn zolang er geen bloedverlies is. Dus probeer ik dat ook te doen 🙏