30 Reacties

6 maanden geleden

Bij mij was het helemaal dezelfde echo (positie vruchtje) en het is een jongentje 🩵

6 maanden geleden

Reactie op Hallo678

Bij mij was het helemaal dezelfde echo (positie vruchtje) en het is een jon ...
Leuk! 🥰🤭

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Leuk! 🥰🤭
Spannend e! Mijn voorgevoel zei nochtans meisje 🙈

6 maanden geleden

Reactie op Hallo678

Spannend e! Mijn voorgevoel zei nochtans meisje 🙈
Is’t waar? Ik ben super benieuwd!! Het maakt mij eigenlijk helemaal niet uit hoor 🤭 maar een jongentje is meestal een mamasleppe & dat lijkt me wel leuk haha

6 maanden geleden

Kan iemand eens een gokje wagen bij mij want kom er niet aan uit😂🩷

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Is’t waar? Ik ben super benieuwd!! Het maakt mij eigenlijk helemaal niet ui ...
Ja tuurlijk zolang het maar gezond is! Ben ook heel blij met een jongentje! 🥰 Als ik bij jou een gokje moet wagen denk ik jongentje op basis van positie :) succes verder!!

6 maanden geleden

Reactie op Hallo678

Ja tuurlijk zolang het maar gezond is! Ben ook heel blij met een jongentje! ...
Even uit nieuwsgierigheid hoe zie je het eigenlijk kwil het zelf ook even snappen😍 want kom er niet zo goed aan uit had gelezen op internet dat je moet kijken waar de placenta gaat groeien? Maar ik kan der eigenlijk niet echt iets van uitmaken op de echo’s 🙈

6 maanden geleden

Even uit nieuwsgierigheid hoe zie je het eigenlijk kwil het zelf ook even s ...
💗

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

💗
Maar ik zie het bij ons links?? Dan zou het een meisje moeten zijn?🩷

6 maanden geleden

Juist daarvan dat ik ook twijfelde 🤭

6 maanden geleden

Aan de andere kant ben ik ook super misselijk, begin ik sinds eergisteren puistjes te krijgen & eet ik alleen maar zoet 🤭😅 Ik begin echt in twijfel te komen

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Aan de andere kant ben ik ook super misselijk, begin ik sinds eergisteren p ...
Ik ben heel veel op aant zoeken omdat ik nu helemaal in de war ben en ik kom dus uit dat het voor ons een meisje is en geen jonge volgens de Ramzi theorie.. ik heb zelf al een zoon en 2 dochters ma heb super sterk het gevoel dat het nu alweer een meisje is!! Dus ik zeg meisje bij ons als ik de theorie moet volgen 🩷.. ik ga straks eens naar de echo’s van mijn andere kinderen kijken ik laat je iets weten nu ben ik benieuwd hahaha

6 maanden geleden

Als het uitwendig zou zijn zou het wel een jongetje zijn maar inwendig is het eigenlijk gespiegeld.. ik neem aan dat jou echo ook inwendig is niet?😍 ik ben ook kots kots misselijk mijn god maar aan de andere kant wel een goed teken e🩷

6 maanden geleden

Als het uitwendig zou zijn zou het wel een jongetje zijn maar inwendig is h ...
Yes inderdaad & ja zijt ma zeker! Alles is veel intenser in vergelijking met m’n miskraam… ik zie het alleen maar positief 🤭 ookal is het afzien 😅😅 Ja, laat je iets weten?? Super benieuwd!!

6 maanden geleden

Zwanger zijn is: blij zijn dat je je hondsberoerd voelt heel de dag door😂🤪 ik ben blij voor jou dat je het echt mag voelen zeker nadat je een miskraam hebt gehad moet gewoon echt een hele geruststelling zijn om te voelen dat het nu wel oké zit 🤍 en ja doe ik ik laat het je straks weten!

6 maanden geleden

Mijn eerste dochter haar echo

6 maanden geleden

Mijn 2de dochter en mijn zoon was op 9 weken dus dan telt het niet meer 😂 bij mijn eerste dochter zou het niet echt kloppen met de theorie denk ik

6 maanden geleden

De Nub was bij alle 3 de kinderen wel super duidelijk! Dus nog 1 maandje wachten daarvoor 🤍🩵🩷

6 maanden geleden

De Nub was bij alle 3 de kinderen wel super duidelijk! Dus nog 1 maandje wa ...
We zullen er maar niet vanuit gaan zeker 🤭🤭

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

We zullen er maar niet vanuit gaan zeker 🤭🤭
Jaa tis maar een theorie is gewoon leuk om te doen en te vergelijken 🙈