33 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op lotje1994
Omdat ze toch video's maken, geen idee of ze dit op een andere manier doen ...
Is exact hetzelfde als bij de gynaecoloog. Je gynaecoloog kan ook filmpjes maken als je dat vraagt en een usb stick meeneemt. Sommige die pretecho’s doen maken ook 4d fotos maar dat is echt oas tegen het einde
4 maanden geleden
Ik heb maandag eentje gepland. Wij kozen voor de volledige optie (2D, 3D en video’s) waarbij we alle beelden op stick mee naar huis krijgen. Duurt 30 minuten. Gisteren bij de gynaecoloog geweest en op 10 minuten waren we terug buiten met 2 foto’s. Voor ons is het echt eens een zen momentje om rustig naar ons meisje te kunnen kijken. Bij de gynaecoloog gaat het allemaal zo snel. Ik ben nu 16 weken, tegen maandag 17 weken. In het derde trimester zou ik dan nog een momentje willen inplannen.
4 maanden geleden
Reactie op Sgyb
Ik heb maandag eentje gepland. Wij kozen voor de volledige optie (2D, 3D en ...
Wow? Ik ben gemiddeld 25minuten binnen bij mijn gynaecoloog en neemt altijd alle tijd! Ik mag altijd een usb meenemen en doet alles op het gemakje. Zonde dat het zo kort is bij jou
4 maanden geleden
Reactie op Tiara-27
Wow? Ik ben gemiddeld 25minuten binnen bij mijn gynaecoloog en neemt altijd ...
Ja, het is een lieve en legt ook alles goed uit, maar we voelen dat het vooruit moet gaan. Haar bureau is ook niet zo goed ingedeeld. ‘Het bed’ staat heel onhandig waardoor mijn vriend altijd op zijn stoel moet blijven zitten en van ver moet meevolgen. Vandaar ook de keuze om eens een uitgebreide pretecho te doen zodat we het wat meer ‘samen’ kunnen beleven 😊
4 maanden geleden
Ik heb al heel vaak een echo gehad tussendoor.. kan geen kwaad anders zouden de vroedvrouwen het niet doen denk ik..
4 maanden geleden
Ik wil nog even een update doen na onze pretecho vandaag: ik kan het alleen maar aanraden, uiteindelijk een uur mogen genieten van ons meisje, een heleboel foto’s afgeprint mee naar huis & alle foto’s en video’s mee op stick. Wij gingen naar het Babyhuis in Geluwe. Hele lieve mevrouw, ze geeft heel mooi uitleg en blijft zoeken om de mooiste beelden te kunnen tonen 😊 wij hebben genoten! 🥰
3 maanden geleden
Reactie op Sgyb
Ja, het is een lieve en legt ook alles goed uit, maar we voelen dat het voo ...
Mag je vriend dan niet naast ´het bed´ komen staan?