53 Reacties

5 maanden geleden

Na regen, komt zonneschijn met een prachtige regenboog ☀️🌈 Baby Vandamme, dec. 2024 💗

5 maanden geleden

Ooh wauw. Hoe tof seg. Dat water achter julle 🥰 wij ook in april en mei een miskraam 😔

5 maanden geleden

Reactie op Justine96

Na regen, komt zonneschijn met een prachtige regenboog ☀️🌈 Baby Vandamme, ...
Ik wou mijn reactie op u berichtje dus be antwoorde 😅

5 maanden geleden

Reactie op fjona

Ik wou mijn reactie op u berichtje dus be antwoorde 😅
Weet dat er ook een 🌈baby op jullie wacht 💗

5 maanden geleden

Onze tekst: After every storm there’s a rainbow🌈 16-17 weeks we already keep a little secret with close family: Hand picked for earth by my big brother in heaven🤍👼🏻 Our sweet Rainbow baby Van Gasse Will arriving December 2024🌈🥺🧸 Ps it’s a boy🥹🩵/girl🩷🥹 Foto moet nog gemaakt worden 1ste zoontje doet trui aan met broer. Op en dan de echo van 16weken. Houden dit nog geheim voor vrienden en familie tot na de vruchtwaterpuntie alleen dichte familie weet het al 🥹

5 maanden geleden

Wij hebben dit gedaan en dan deze tekst erbij: Over een tijdje zullen we samen spelen. En moeten we dus mama en papa samen delen. Een broertje of zusje. We zijn benieuwd wat het zal zijn. Wij zijn trots om straks grote zussen te zijn 🌈🥰

5 maanden geleden

Reactie op Justine96

Weet dat er ook een 🌈baby op jullie wacht 💗
Ik hoop het 😔😘🙏

5 maanden geleden

Onze geïmproviseerde “telefoon tegen container en proberen binnen 10 seconden te zitten en daarbij de honden erbij op te houden” foto. 💁🏼‍♀️😂

5 maanden geleden

Ik HAD dit, maar zoals ik al zei werd het in april een miskraam 😔 in mei terug zwamger maar durfe nog niets in elkaar steken uit schrik voor weer een miskraam, en ja hoor werd ook weer een miskraam 😔. We hebben 3 meisjes, vandaar de tekst met het klavertje vier

5 maanden geleden

Reactie op fjona

Ik HAD dit, maar zoals ik al zei werd het in april een miskraam 😔 in mei t ...
Jeetje wat heftig 🙁 ik hoop dat het snel lukt voor jullie 🩷🩵 🌈

5 maanden geleden

Reactie op Suziee2024

Jeetje wat heftig 🙁 ik hoop dat het snel lukt voor jullie 🩷🩵 🌈
Dankjewel, ik hoop het ook 😔

5 maanden geleden

Ik moet die van mij nog maken 😅

5 maanden geleden

Baby Bex onderweg! 💙 December '24 💙

5 maanden geleden

See you in december ! 🩵 Ik ga ook nog cakejes bakken met blauwe kleurstof binnenin en zo wat Pinterest-waardig proberen versieren 🤭

5 maanden geleden

Ik heb zelf nog geen idee hoe we het willen bekendmaken 😅 wel weten we dat nog even willen wachten, misschien tot we 12 jaar samen zijn.

5 maanden geleden

Iets op deze manier lijkt mij wel tof. Juist nog kijken hoe 🥰

5 maanden geleden

Wij hielden het vrij simpel met deze 2 foto’s 🙃 onderschrift erbij was: Our hearts are full and so is my belly 💛

5 maanden geleden

Dit was onze announcement foto ☺️🩷

5 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Iets op deze manier lijkt mij wel tof. Juist nog kijken hoe 🥰
Dit is zo leuk gedaan 🥰

5 maanden geleden

Wij hielden het heel simpel eigenlijk, heb gewoon de spulletjes die ik al had bij elkaar gelegd. Ik kwam er nadien pas achter dat ik mijn echo er vergeten bijleggen was maar stond al online dusja oeps 😂 achja