25 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb dit nu🥺 bij mijn vorige zwangerschap lag die vanachter en bij mijn 2 andere zwangerschappen eigenlijk niet achter gevraagd.. mijn dochter voelde ik super vroeg omd de placenta vanachter lag dus vond het wel ‘spijtig’ dat die nu aan de voorkant ligt heb ook beetje bang voor minder bewegingen te gaan voelen erdoor..🥺

5 maanden geleden

Ik heb dit ook, ze zeiden ook tegen mij dat ik de baby later ga voelen ten opzichten met iemand anders

5 maanden geleden

Hi, ik heb dit ook! Is iets dat regelmatig voorkomt. Mijn collega had dit ook en voelde haar babietje op 18 weken

5 maanden geleden

Ik heb dit twee keer gehad pas rond 22 weken bewegingen beginnen voelen🙈 heel laat dus was mijn eerste en mijn Derde!

5 maanden geleden

Reactie op lacerise12

Ik heb dit twee keer gehad pas rond 22 weken bewegingen beginnen voelen🙈 h ...
En eenmaal je de baby voelde voelde je het wel heel fel of ook niet echt voor te zeggen?? Ik ben hier zo bang voor omd ik 3 jaar geleden een stilgeboorte heb gehad met 24 weken 🥺… ik ben bang dat dit veel angsten met zich gaat meebrengen

5 maanden geleden

En eenmaal je de baby voelde voelde je het wel heel fel of ook niet echt vo ...
Ik heb dit ook ! Begrijp jou volledig. Vorige zwangerschap op 33 weken moeten afbreken doordaat mijn zoontje verlamt was van kop tot teen (door een fout van gynaecoloog die mij niet serieus nam toen ik zei dat ik hem nooit voelde) is het nu echt een ramp voor mijn gemoed weten dat ik nu moeilijk het kleintje zal voelen

5 maanden geleden

Reactie op Lotje28

Ik heb dit ook ! Begrijp jou volledig. Vorige zwangerschap op 33 weken moet ...
Jaa ik heb dit ook heel erg de Gynecoloog zag dit ook echt aan mijn gezicht en vroeg ook hoe ik me voelde bij dat ze dat zei..💔 wat verschrikkelijk dat je dit ook hebt moeten meemaken en zo erg dat de gynaecoloog u niet serieus nam zou toch echt niet mogen zoiets…🥺🥺🥺

5 maanden geleden

En eenmaal je de baby voelde voelde je het wel heel fel of ook niet echt vo ...
Ja dat was heel duidelijk!! Ik snap dat dit enorm moeilijk moet zijn voor je 😢! Hoop dat je je regenboogje snel mag voelen! 🤗

5 maanden geleden

Reactie op lacerise12

Ja dat was heel duidelijk!! Ik snap dat dit enorm moeilijk moet zijn voor j ...
Oo zie deze reactie nu pas!! Oké dan is het wel goed ik hoop ook echt dat ik haar snel mag voelen🩷

5 maanden geleden

Met mijn 2de zoontje (sterrenkindje) lag placenta ook vooraan maar ik voelde hem rond 12 weken al bewegen

5 maanden geleden

Met mijn 2de zoontje (sterrenkindje) lag placenta ook vooraan maar ik voeld ...
Ik voelde toenjuist ook precies iets!!!!

5 maanden geleden

Heb ik deze keer ook. Mogelijk voel je het pas wat later, zeker bij een eerste. Ben eens benieuwd want ik voelde ze altijd al heel vroeg. Zal het laten weten (:

5 maanden geleden

Oo wauw ik wou even laten weten dat ik echt al elke dag iets voel hoor!!! Zo speciaal.. tis mijn 4de zwangerschap dus mss ook vandaar 🥹🥹🥹🥹🩷

3 maanden geleden

Met mijn 2de zoontje (sterrenkindje) lag placenta ook vooraan maar ik voeld ...
Wat voelde je dan?

3 maanden geleden

Herkenbaar, zowel bij mijn eerste zwangerschap als deze zwangerschap ligt de placenta vanvoor. Bij de eerste zwangerschap heeft het inderdaad erg lang geduurd (ong op 22 weken). Vond en vind het jammer, helaas.. even wachten 😄

3 maanden geleden

Ik heb hetzelfde. Ben nu bijna 20 weken en ik voel ook nog altijd niets. De echo is nog iets meer dan een week wachten jammer genoeg. 🥺

3 maanden geleden

Reactie op Rijstkorrel

Herkenbaar, zowel bij mijn eerste zwangerschap als deze zwangerschap ligt ...
Hey Rijstkorrel en Julie, ik ben 21w en 5d met de placenta vooraan en kan ook niet zeggen dat ik hem voel..

3 maanden geleden

Eerste keer placenta vooraan. Op 17 weken voelde ik haar, op 19 weken langs buiten, ook zichtbaar. Ondertussen iedere dag nu. Veel vroeger dan ik had gedacht... Van buiten steeds rechts van m´n navel. Gynaecoloog zei op voorhand wel dat het niet abnormaal was als het tot 24w duurde. De bewegingen zullen wel voelbaar worden (:

3 maanden geleden

Bij mij ligt de placenta ook vooraan maar ik voel sindskort (20w) wel subtiele schopjes. Moet wel focussen om te voelen 👀 partner heeft het eergisteren ook voor de eerste keer gevoeld. Het komt wel 💖

3 maanden geleden

Ik voelde deze week voor het eerst de baby bewegen, op 19 weken. Ik moet mij wel nog steeds concentreren om hem te voelen. Gisteren heb ik een drukke dag gehad en hem niet gevoeld. Is het normaal dat ik hem soms een tijdje niet voel dan?