13 Reacties

7 maanden geleden

Dit was mijn echo van vandaag. 23/4 mag ik opnieuw gaan voor een echo ben dan 6w 3d.

7 maanden geleden

Lijken wel mooie waardes. Ik weet zelf niet goed of " veel bloedverlies altikjd slecht is" . Ikzelf de maandag op 5w een miskraam gehad 😔 hopelijk komd het goed bij jou. 🤞🤞

7 maanden geleden

Reactie op fjona

Lijken wel mooie waardes. Ik weet zelf niet goed of " veel bloedverlies a ...
Veel sterkte!

7 maanden geleden

Duimen dat het toch goed zal komen. Ik weet wel bij bloedverlies dat men vooral veel moet rusten, en soms zelfs dat er enkel bedrust is aangeraden. Neem je trouwens utrogestan voor je progesteron?

7 maanden geleden

Duimen dat het toch goed zal komen. Ik weet wel bij bloedverlies dat men vo ...
Ik heb een ziektebriefje gekregen tem woensdag. Ik neem 4x/dag progebel

7 maanden geleden

Ik ben momenteel 6w en 3d ver. Afgelopen vrijdag naar de gynae gegaan voor controle echo van het hartje (zit in ivf traject dus opvolging verloopt korter en anders). Ikzelf heb ook in week 5 en 6 bloedingen gehad (eerder bruinverlies/roos). Ik ben 2 weken thuisgeschreven en mag geen inspanningen doen, heffen, sporten, … zoveel mogelijk rusten en het rustig aandoen in het algemeen. Het zijn cruciale weken nu. Ik denk dat je waarden wel oké zijn, neem vooral genoeg rust!!!

7 maanden geleden

Reactie op Jill_V

Ik ben momenteel 6w en 3d ver. Afgelopen vrijdag naar de gynae gegaan voor ...
Ik heb nu een briefje tem woensdag gekregen omdat ik fysiek zwaar werk doe (in een winkel waar we heel veel moeten heffen). Het was echt rood bloedverlies. Ik mag 23/4 gaan, ben dan 6w 3d zwanger via ICSI traject.

7 maanden geleden

Ik heb op 5 w een felle bloeding gehad tijdens het sporten. Het was roze/ soms ook rood. Ik wist zelf nog niet dat ik zwanger was... de dag erna een echo en er was een vruchtzakje.. nu bijna 2 weken verder en alles is oké. Ze zien wel dat er een bloedstolsel is de baarmoeder is waardoor bloeden nog eens mogelijk zal zijn of de stolsel er plots zal doorkomen.

7 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Ik heb op 5 w een felle bloeding gehad tijdens het sporten. Het was roze/ s ...
Dit stelt mij al ietsjes geruster.

7 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Dit stelt mij al ietsjes geruster.
Ik begrijp jouw paniek enorm hoor.. jij weet het nu al.. ik dacht gewoon dat er een ader open was gekomen ofzo. Ik ben tot 6+ 1 weken, 3 x moeten gaan op controle. Misschien ook eens navragen of dit ook kan?

7 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Ik begrijp jouw paniek enorm hoor.. jij weet het nu al.. ik dacht gewoon da ...
Mijn partner heeft meteen gebeld naar de vroedvrouwen omdat ik zo panikeerde. Ben zwanger door een ICSI traject. En we mochten meteen gaan omdat er toen nog een assistent gynaecoloog aanwezig was voor een echo. Ze konden wel niet veel zien omdat het zo vroeg was. Moet sws tot 23/4 wachten voor echo zodat ze een duidelijk verschil kunnen zien. Ben dan 6w 3d zwanger. Dinsdag wel nieuwe bloedafname.

7 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Mijn partner heeft meteen gebeld naar de vroedvrouwen omdat ik zo panikeerd ...
En weet je al meer?

7 maanden geleden

Reactie op fjona

En weet je al meer?
Gisteren opnieuw moeten gaan voor bloedonderzoek. HCG is gestegen naar 5339 en progesteron is 12,4. Ze zeiden dat we voorzichtig positief mogen zijn. Ze hadden eerst gezegd pas 23/4 echo. Maar nu mag ik toch gaan vrijdagochtend.