10 Reacties

5 maanden geleden

Wij houden de promos op merk pampers bij colruyt int oog. Dan zijn ze vaak goedkoper dan kruidvat pampers. Voor een pasgeborene zou ik sowieso voor Pampers kiezen maar op zich zijn die van kruidvat even goed...

5 maanden geleden

Ik ben gisteren voor de eerste keer pampers gaan kopen kopen omdat ze in promo waren in de colruyt Ik ben 12+4 weken Heb ik totaal 41€ bespaars op 5pakken maat 2 en 3 pakken maat 3 mijn mama was mee en had ook maat 1 en 2 nog extra mee 41,50€ op 5 pakken pampers is echt al wel de moeite

5 maanden geleden

Wel wij hebben nu €156 betaald voor pampers kruidvat; Maat 1: 432 stuks (4 maxi packs) Maat 3: 752 stuks (8 maxi packs)

5 maanden geleden

Bij mijn zoontje eerst pampers gebruikt erna overgeschakeld naar kruidvat pampers en super tevreden! Nu ben ik overgeschakeld naar pampers van boni merk van Colruyt en ook super tevreden over en ook echt weer een verschil qua prijs.. ma zou zowieso niet teveel kopen qua pampers want voor hetzelfde geld reageert je kindje allergisch 🥰

5 maanden geleden

Via deze link kan je ook altijd alle promoties zijn. Niet alleen luiers, maar ook van de zwembroekjes, de babydoekjes… zo heb je altijd het voordeligste

5 maanden geleden

Reactie op First baby!

Via deze link kan je ook altijd alle promoties zijn. Niet alleen luiers, ma ...
https://www.luieraanbiedingen.net/vergelijken/

5 maanden geleden

In het begin ververs je zooo vaak pampers (toch bij borstvoeding, bij flessen ook denk ik?)dat ik die van kruidvat of colruyt pakte. Vanaf maat 3 ongeveer voor lang onderweg of ´s nachts vaak wel echte pampers.

5 maanden geleden

Pampers merk🤭 ik koop ze 1+1 of op bol, en waterwipes of de doekjes van Pampers 0%. Ik vind de andere witte merken echt niet goed, lekken etc. Dus ik ben echt ‘Pampers’ fan. Natuurlijk is dit persoonlijk maar goedkoop is duurkoop in mijn geval en veel meer was 😂😂

5 maanden geleden

Wij zijn van plan de eerste maand met wegwerp te weeken nadien met uitwasbare. Is beter voor portemonnee, kind en milieu. Op filmpjes van YouTube en in blabloom zie je dat het helemaal niet zo'n gedoe is! ❤️😊 We love it Ze zien er ook zo cute uit 🤩

5 maanden geleden

Vergeet niet dat sommige billetjes bepaalde merken niet verdragen. Pamper promo’s zijn er ook het hele jaar door :)