Hey allemaal,
Woensdag 3 april positieve zwangerschapstest. Donderdag 4 april stond mijn hcg-waarde 887, afgelopen donderdag 11 april stond mijn hcg-waarde 8673, wat op een week tijd dus wel goed gestegen is.
Afgelopen woensdag donderdag en vrijdag telkens ochtendmisselijkheid bij het opstaan.
Echter dit weekend nog geen ochtendmisselijkheid gehad.. Is het normaal dat dit op sommige dagen wel en niet is? Iemand ervaring hiermee?
Ik heb wel een paar andere kwaaltjes, gevoelige tepels, moeheid, en wat buikkrampen af en toe. Maar had gedacht eens je misselijk werd dat dit ging blijven..
Hoi Lotje, er was laatst nog iemand dat zich zorgen maakte omdat ze niet meer misselijk was. Maar zeker niets om je zorgen om te maken. De kwaaltjes kunnen komen en (gelukkig ook) gaan.
Ik zou zeggen, geniet van het 'niet' misselijk zijn 😉
Ik heb dit nog niet gehad ik ben 5w en 3 dagen en ik ben nog niet misselijk ...
Bij mij valt dat ook heel erg mee hoor. Bij de vorige zwangerschap begon ik pas misselijk te worden in de 8ste week. Maar het kan echt voor iedereen verschillen
Hey lotje. Ik had gisteren ongeveer hetzelfde geplaatst in een bericht.. en heb het zelf al paar keer gelezen ondertussen.. ik voelde me ook 2 dagen minder misselijk tot bijna niet en maakte me der ook erg zorgen om.. vandaag is het helemaal terug dus het kan wel dat je sommige dagen minder tot geen last hebt hoor xx