17 Reacties
5 maanden geleden
Bij mij word het nu gelukkig steeds elke dag minder ben nog wel misselijk maar echt niet meer zo erg.. maar is idd per persoon verschillend ik hoop dat je er snel vanaf bent 🤞🏼🤍
5 maanden geleden
Reactie op Nele2410
Ja ik had meer en meer de indruk dat ik net door de Navalit ziek werd..
Klopt, en zoooooo moe ook! Ik heb alle medicatie stopgezet en enkel als het niet te verdragen is neem ik een agyrax... Wil sowieso niet te veel medicatie nemen tijdens m'n zwangerschap, bij elke pil die ik in m'n mond steek heb ik een enorm schuldgevoel naar de babies toe 🙈
5 maanden geleden
Nog maar 12w maar nog altijd erg misselijk en afkerig tov eten... Het wordt precies alleen maar erger. Daarnet kwam mijn eten er voor de eerste keer ook weer uit 🤢 deze ochtend wou de gynaecoloog me niets bij geven omdat ik enkel misselijk was maar begin het me toch wat te beklagen dat ik niet doorgevraagd heb 🙈
5 maanden geleden
Bij mij is het met 11w verergerd. Moet véél meer kokhalzen dan de eerste weken en er komt nu ook vaker maaginhoud mee (wel nooit echt alles, maar gwn het laatste wat ik gegeten heb ofzo) of gal. Moet wel toegeven dat ik geen medicatie neem tegen de misselijkheid. Navalit is voor mij precies pure slaappillen, dus kan dan evenmin functioneren gewoon puur doordat ik mezelf niet wakker kan houden. Pimperan en Antimetil lijken niet veel te doen.. hopelijk snel beter voor ons allemaal 🫣
5 maanden geleden
Reactie op Maité87
☝🏽🤢🥱
13w wel.. gynaecoloog zei dat het vaak vanaf week 14 weg was.. soms ...
Navalit hielp de eerste week, nu niet meer, maar zonder navalit is het echt te erg…
5 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Klopt, en zoooooo moe ook! Ik heb alle medicatie stopgezet en enkel als het ...
Snap ik, maar zonder navalit lukt deftig “overleven” niet meer 😂
5 maanden geleden
En ik zou bijna het verse boeketje bloemen (die op de eettafel staat) in de gang gaan zetten omdat ze zo ‘straf’ ruiken 🙊
5 maanden geleden
Kots kots kots misselijk vanaf de namiddag, 14w ook!
Avond is een hel, misselijk, het zuur, oprispingen. Maar hey, mijn gynaecoloog zei: hoe zieker hoe gezonder de baby 🥳
5 maanden geleden
18 weken en moet nog elke avond 2 pilletje nemen voor overdag geen last te hebben van misselijkheid of maagzuur .. nooit moeten overgeven wel 🤞🏻