309 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Net geweest voor onze 12w echo en NIPT. Gynaecoloog gokt bij ons op een jon ...
Oooooh wat leuk! ❤️ Doe je verder goed he! En bedankt voor je reactie hieronder, ik nam ‘m door maar vond nog geen tijd om te beantwoorden. Intussen maakte ik voor mezelf wel uit dat ik het mezelf niet kan vergeven als er later dan iets uitkomt en ik dit HAD kunnen weten. We doen gewoon alles :)

5 maanden geleden

Reactie op LoreBaby

Oooooh wat leuk! ❤️ Doe je verder goed he! En bedankt voor je reactie hier ...
Jaa snap ik. Uiteindelijk is dat erg persoonlijk hé. Kan je leven met de 'what ifs' of neem je 't er gewoon bij en zie je dan wel als het zover is... Wij hebben uiteindelijk ook de full package genomen 😊. We zien wel.

5 maanden geleden

Vandaag mail gekregen over de resultaten NIPT (woensdag 29/5 bezoek gynaecoloog) en alles is in orde 😮‍💨 een opluchting! We kozen om het geslacht in een enveloppe te verkrijgen voor een gender reveal die later deze week hopelijk plaatsvindt 😊😊

5 maanden geleden

Reactie op meganneke

Ik lees hier net je berichtje en ik begrijp het helemaal. Daarom dat ik ook ...
Zou je dit naar mij ook willen doorsturen? ☺️ ik vind het ook zo moeilijk om leuke dingen te vinden.. 😳

5 maanden geleden

Ik heb sinds gisteren ook mijn resultaten 🥰 We zijn helemaal in de wolken, want we zijn in verwachting van 2 meisjes 😍✨ 🩷🩷

5 maanden geleden

Wij hebben de nipt op 28/5 laten doen, en 4/6 hadden we de resultaten. Baby’tje heeft geen afwijkingen! Deze zaterdag doen we een intieme gender reveal voor het geslacht🥰

5 maanden geleden

Hier 22/05 bloed laten prikken en nog geen resultaat

5 maanden geleden

Reactie op Onseerstewondertje

Waar heb je je bloed laten trekken?

5 maanden geleden

Eens bellen naar de huisarts?

5 maanden geleden

Wij testen morgen ben zo benieuwd ☺️

5 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Eens bellen naar de huisarts?
Er zat te weinig DNA van de baby in het bloedstaal, ik moet binnekort opnieuw

5 maanden geleden

Er zat te weinig DNA van de baby in het bloedstaal, ik moet binnekort opnie ...
Ohnee ! :( wat jammer, en zeker als je zo lang al aan’t wachten bent !

5 maanden geleden

Er zat te weinig DNA van de baby in het bloedstaal, ik moet binnekort opnie ...
Oh nee! Jullie kleintje maakt het nog extra spannend! Hopelijk 2de keer goede keer 🤞

5 maanden geleden

Nipt test net afgenomen Nekplooimeting was 1,3 dus perfect 😀. Druk rondspartelende foetus zei de gynea. Wel al groot. Ben geschat op 12weken maar tis al 6cm dus de grootte van 13weken. Nu 4 tot 7dagen wachten op resultaten 😉 spannend maar ergens ook al gerust dat de nekplooi goed was. Geslacht word ook bepaald. Maar mij maakt het op zich niet uit wat word. Na mijn iui sessies ben ik al blij dat k zwanger ben en t voornaamste is dat gezond is

5 maanden geleden

Reactie op IrVaCa

Afgelopen vrijdag de test gehad en geduldig aan het wachten. Was in Sint-Vi ...
Al resultaat?

5 maanden geleden

30/5 nipt laten doen en vandaag resultaat gekregen, alles tip top in orde en wij verwachten een 3e meisje 👧🏼

5 maanden geleden

Reactie op S.mdn

30/5 nipt laten doen en vandaag resultaat gekregen, alles tip top in orde e ...
In welk ziekenhuis liet je je bloed trekken? Ik heb de nipt ook 30/5 gedaan. En hopelijk ook vandaag resultaat

5 maanden geleden

Reactie op Fiene12

In welk ziekenhuis liet je je bloed trekken? Ik heb de nipt ook 30/5 gedaan ...
Ik heb het ook 30/05 laten doen ik hoop ook vandaag🤞🏼

5 maanden geleden

Reactie op Fiene12

In welk ziekenhuis liet je je bloed trekken? Ik heb de nipt ook 30/5 gedaan ...
Az Sint Maarten in Mechelen :-)

5 maanden geleden

Zijn er hier mensen die de nipt in Genk hebben laten doen en na hoelang hadden jullie de uitslagen? Word naar Leuven gestuurd .. ik ben zo ongeduldig 🤭