Al mensen die de resultaten van hun NIPT hebben? 🥰
Misschien leuk om ze hier te delen voor de december baby’s 🙌🏼
Ik heb de test maandag 3/6.. nog even geduld
Net geweest voor onze 12w echo en NIPT. Gynaecoloog gokt bij ons op een jon ...
Oooooh wat leuk! ❤️
Doe je verder goed he!
En bedankt voor je reactie hieronder, ik nam ‘m door maar vond nog geen tijd om te beantwoorden.
Intussen maakte ik voor mezelf wel uit dat ik het mezelf niet kan vergeven als er later dan iets uitkomt en ik dit HAD kunnen weten.
We doen gewoon alles :)
Oooooh wat leuk! ❤️
Doe je verder goed he!
En bedankt voor je reactie hier ...
Jaa snap ik. Uiteindelijk is dat erg persoonlijk hé. Kan je leven met de 'what ifs' of neem je 't er gewoon bij en zie je dan wel als het zover is... Wij hebben uiteindelijk ook de full package genomen 😊. We zien wel.
Vandaag mail gekregen over de resultaten NIPT (woensdag 29/5 bezoek gynaecoloog) en alles is in orde 😮💨 een opluchting! We kozen om het geslacht in een enveloppe te verkrijgen voor een gender reveal die later deze week hopelijk plaatsvindt 😊😊
Wij hebben de nipt op 28/5 laten doen, en 4/6 hadden we de resultaten. Baby’tje heeft geen afwijkingen! Deze zaterdag doen we een intieme gender reveal voor het geslacht🥰
Nipt test net afgenomen
Nekplooimeting was 1,3 dus perfect 😀. Druk rondspartelende foetus zei de gynea. Wel al groot. Ben geschat op 12weken maar tis al 6cm dus de grootte van 13weken. Nu 4 tot 7dagen wachten op resultaten 😉 spannend maar ergens ook al gerust dat de nekplooi goed was. Geslacht word ook bepaald. Maar mij maakt het op zich niet uit wat word. Na mijn iui sessies ben ik al blij dat k zwanger ben en t voornaamste is dat gezond is
Zijn er hier mensen die de nipt in Genk hebben laten doen en na hoelang hadden jullie de uitslagen? Word naar Leuven gestuurd .. ik ben zo ongeduldig 🤭